טיפול חדשני למגוון בעיות אורתופדיות הולך לשנות את דרך הטיפול המקובלת

טיפול חדשני לסובלים מפריצת דיסק, כאבי גב ומגוון בעיות אורתופדיות- טיפול הלם ללא ניתוח, זריקות או תרופות… טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם מספק מענה טוב לכאבי גב, פריצת דיסק ועוד מגוון בעיות כרוניות אורתופדיות שונות. טיפול זה הוכח כיעיל במצבים בהם טיפולים שונים לא עזרו. אין ספק שאלו הסובלים מכאבי גב או פריצת דיסק סובלים מפגיעה קשה באיכות החיים ובשגרה שלהם.

גיד אכילס – הטיפול בגלי הלם נעשה באמצעות יכולת החדירה של גלי ההלם (שהם למעשה גלי קול) לעומק מסוים מתחת לעור, כלומר למקום שבו קיימת הסתיידות כתוצאה של דלקת. הרעד של גלי ההלם גורם להתפוררות ההסתיידות וכך למעשה נפסק מקור הכאב. בנוסף לכך, הרעד של גלי ההלם ממריץ את זרם החמצן ובמקביל יוצר כלי דם חדשים- מה שידוע כי לדם יש יכולות ריפוי- ובכך תהליך ההחלמה של האזור כולו מואץ. כמו כן, הטיפול בגלי הלם בגב גורם לשחרור אנדורפינים (שהם מהווים כמשככי כאבים טבעיים ממש כמו משככי כאבים מחומרים כימיים של כדורים או זריקות). הקלה בכאב מורגש כבר לאחר הטיפול הראשון.

כמו כן, מטופלים רבים אשר טופלו בסדרת טיפולי טרוכנטר קצרה של גלי הלם הראו כי הכאבים בגב חלפו כלא היו, וכי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף נעשה במהרה. חשוב לציין כי הטיפול בגלי הלם ידידותי לגוף וכן הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי גלי ההלם לטיפול בכאב מוכרת בארץ ובחו"ל, המכשור מאושר על ידי משרד הבריאות. השימוש בגלי הלם לטיפול בבעיות שונות של דלקות וכאב מקובל ונפוץ בקרב אורתופדים, פיזיותרפיסטים, רופאים ובתי חולים הממליצים על טיפול זה בשל הידע שלהם על התהליכים הביולוגיים הקורים ברקמות בזמן השימוש במכשור גלי ההלם. הטיפול בגלי הלם לכאבי גב מומלץ כפתרון אידיאלי לריפוי משורש הבעיה עצמה ולא רק בהקלה על הכאבים. כמו כן, חשוב לזכור כי הטיפול בגלי הלם אינו פולשני, אינו כרוך בכאבים וללא כל תופעות לוואי. בנוסף, הוא ידידותי לגוף ומוכר בחברות הביטוח ובקופות החולים כטיפול המחליף ניתוח . כמו כן, אחוזי ההצלחה הטובים של טיפול בגלי ההלם הוכחו כיעילים ביותר לאנשים הסובלים מכאבי גב וכאבים אורתופדיים שונים. עוד על כאבים בגיד אכילס ניתן לקרוא במאמרים נוספים ברשת.

https://legs.co.il/דורבן-ברגל/

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *