מתחדשים ומחדשים את הבית לקראת החג- יריד עיצוב הבית במחירים סיטונאיים

באווירת החג יריד עיצוב הבית לחג במחירים סיטונאים בפרדס חנה יתקיים בשישי ה- 19.3 באינדיגו מרקט ארוות האמנים

בלב מתחם אורוות האמנים הפסטורלי בפרדס חנה אשר זכה לכינוי אזור הסוהו של המושבה ממוקם אינדיגו מרקט, האנגר מרהיב רב קסם ורחב ידיים ובו פריטים ייחודיים לעיצוב הבית החל מריהוט משלים ועד אקססוריז קסומים ומעוצבים שלוקטו בקפידה ויובאו ממקומות אקזוטיים על פני הגלובוס. בדיוק כמו המתחם הקסום שבו אינדיגו מרקט ממוקם הניחן בתמהיל של אמנים ויוצרים, מקום של בילוי וגם רוגע, סטייל ואופנה באווירת שאנטי כך גם אופיו של המרקט שהוא שעטנז מיוחד של כל מה שטרנדי בעולם העיצוב העכשווי עם פריטי וינטג' ופריטים קלאסיים שתמיד עושים חם בבית ובלב.

באינדיגו מרקט תמצאו אקססוריז לבית בסגנון בוהו שיק, קלוע, עץ, ראטן, קש וריהוט אינדונזי מעץ ממוחזר, מבחר ענק של פריטי טקסטיל כריות ושטיחים, מבחר אדיר של פריטי תאורה בהתאמה אישית MIX & MATCH , כלי נוי וקרמיקה, פרחי משי ועציצים מלאכותיים מעוצבים, פריטי וינטג' אותנטיים משווקים בעולם והכל במחירים סיטונאים. היישר מהיבואן לצרכן. ללא פערי תיווך.

יריד עיצוב הבית לחג לקראת חג הפסח יתקיים ביום שישי ה- 19.3 בין 9:30- 15:00 . באותו יום מלבד כלל הפריטים שנמכרים במחירים סיטונאים – על כל קניה מעל 300 ₪ יזכו המבקרים במתנה נוספת.

יינתן במקום גם יעוץ והתאמה אישית.

אינדיגו אונליין – www.indigo-design.co.il

אינדיגו MARKET – מתחם אורוות האמנים, פרדס חנה כרכור. רק 5 ד' מכביש 6, 40 דק' מהמרכז .

שעות פתיחה:  א' – ה' 10:00-18:00, ימי ו' וחגים 9:30-15:00

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *