פלטת צבעים

אדריכלים ומעצבים – תוכנת ״מודולית״ אונליין דיזיינר –  מאפשרת לכם לעצב בקלות את מטבחי הלקוחות

בעולם עיצוב ואדריכלות הפנים ישנה בדרך כלל הפרדה בין התכנון הכללי של השיפוץ/ עיצוב הבית שכוללת בדרך כלל רק העמדה כללית של מטבח לבין תכנית המטבח המפורטת שמתוכננת עבור הלקוח בחברת המטבחים. מבחינתכם, כאדריכלים ומעצבים, ברור כי המטבח הוא אחד האזורים החשובים והמשמעותיים בבית. עכשיו אתם יכולים לתכנן גם אותו בקלות עבור הלקוחות שלכם.

מודולר מטבחים הכריזה לאחרונה על תוכנית שותפים – ModulR Xpert Designers Network ומציעה גישה חדשנית לתכנון, עיצוב ובניית המטבח במערכת תלת או דו ממד. מהיום כל מעצב או אדריכל יכול לתכנן את חלל המטבח בעזרת תוכנת המודולית. הפעלת התוכנה מתבצעת מתוך אתר החברה והתכנון עצמו מתבצע באופן אינטרקטיבי אונליין. המערכת באתר פתוחה לכולם וחינמית לחלוטין. בנוסף אתם יכולים להירשם לתוכנית השותפים של החברה ולאחר תהליך הסמכה גם לקבל גישה למערכת המלאה שתכלול את כל הפונקציות הנוספות הכלולות בה.

שלבי עיצוב המטבח

עיצוב המטבח יכול להתבצע בשלושה שלבים ובכל רגע נתון אפשר לשנות, להחליף ולעצב את המטבח מחדש בפשטות ובמהירות. היתרונות של תוכנת המודולית רבים ואדריכלים ומעצבים יכולים לקבל גישה מלאה לכל תכונותיה ולדעת כמה עולה כל פריט כך שהם יכולים לתכנן את המטבח על פי התקציב המוגדר ולהוריד תוכניות מפורטות שיכללו גם הדמיה תלת ממדית. עבודת העיצוב פשוטה ומתבצעת במספר שלבים:

שלב ראשון – הכנסת המידות לתוכנה

כל שיש לעשות בתחילה הוא להזין את המידות של המטבח על פי התוכניות. יש לקבוע את גודל החדר, החלונות, אם ישנה דלת להוסיף אותה. אם נעשתה טעות במידה אפשר לשנות אותה בקלות בלחיצת כפתור על העכבר.

מודולר
צילום מסך

שלב שני – הוספת אלמנטים

לאחר שקווי המטבח ברורים אפשר להתחיל להכניס אליו את המודולים. נבחר את רמת הפרזול המתאימה ללקוח וזה הזמן לשלב את ארונות המטבח התחתונים, העליונים והמזווים, לקבוע היכן יעמדו מכשירי החשמל, להניח את הכיור לקבוע את החלוקה במקום. לנוחיותכם ונוחות הלקוחות, תוכלו להוסיף אלמנטים של תאורה, שולחן, כסאות, תמונות וכל זאת כדי לדמות את המראה העתידי.

שלב שלישי – בחירות עיצוביות

השלב השלישי מהנה במיוחד וזה הזמן להפוך את החלום למציאות. בלחיצה אחת תוכלו לבחור בין סגנונות החזיתות, הצבעים השונים, לשנות את הידיות, סגנון המטבח (אשר יכול להיות מטבח כפרי, מטבח הייטק, מטבח מודרני או אחר), להוסיף מדפים ועוד שלל פריטים. מודולית מאפשרת לכם לבחור את השיש, להוסיף חיפוי קיר ולמעשה, לעצב את המטבח בלי סוף.

לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית בלי להמתין

כמעצבים או אדריכלים אתם מודעים לחשיבות המענה המהיר ללקוח והיתרון המשמעותי במודולית הוא שאתם יכולים לראות אונליין כמה עולה כל פריט במטבח כשאתם מניחים אותו בזירת העיצוב. בחלק העליון תראו את המחיר הכולל בכל רגע נתון. הלקוחות שלכם יכולים לקבוע מה התקציב שעומד לרשותם ואתם יכולים לגרום להם לעמוד בו, בלי להתפשר על עיצוב או חלוקה שמתאימה לסגנון החיים שלהם. אתם לא צריכים להמתין לאיש מקצוע כדי לדעת מהי עלותו של כל פריט וכמה יעלה המטבח.

כפי שאתם יכולים "לשחק" עם העיצוב כך יש לכם אפשרות לשנות את הפריטים לפי התקציב. במהרה תגלו שלא נדרשות מכם פעולות רבות או מסובכות כדי להצליח לעצב מטבחים חלומיים במחירים אטרקטיביים. היחידות של מודולר נבנות באופן שמאפשר לנו להציע ללקוחות שלכם מחיר מצוין ואיכות החומרים ברמה הגבוהה ביותר שיוכלו לבקש. בנוסף יש פרט חשוב מאוד שיעזור לכם לתת בטחון ללקוחות שלכם, המטבחים של מודולר מגיעים עם אחריות לכל החיים בהתאם לתעודת אחריות שניתן לצפות בה באתר החברה.

מטבח הדמיה
צילום: מודולר

מהיכן מתחילים?

תוכנת מודולית פתוחה לכל משתמש ומשתמשת באתר. עם זאת, אם אתם מעצבים או אדריכלים אתם יכולים לקבל גישה לגרסה המלאה של התוכנה כך שיפתחו בפניכם כל אפשרויות העיצוב ובנוסף מידע על המחירים. כמו שציינו אפשרות זו לא פתוחה בפני הקהל הרחב אך אתם יכולים לעבוד עם הלקוחות ולדעת מיד כמה יעלה עיצוב המטבח.

כמעצבים או אדריכלים אתם יכולים להשתייך לתוכנית השותפים שלנו. אנחנו מעריכים את העבודה שלכם ונשמח לתגמל אתכם בהתאם. לפרטים כיצד גם אתם יכולים להרוויח מעיצוב ותכנון מטבחים. השאירו פרטים באתר או התקשרו: 0733-744744 (שלוחה 2).

 

לאתר החברה: www.modulr.co.il

לינק ישיר למודולית: www.modulr.co.il/modulit

אימייל: info@modulr.co.il

טלפון: 0733-744744

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *