גם אתם נעקצים ללא הפסקה בזמן שהחבר שעומד ממש לידכם לא נעקץ בכלל?

תופעה זו הינה תופעה שרירה וקיימת ואף תופעה מרגיזה ומעצבנת ולה יש מספר סיבות שתכף נדבר עליהם.

חוקרים רבים בהדברה חקרו את שהנושא הזה במשך שנים רבות וגילו שהיתושות ( כן כן, היתושה היא זו שעוקצת ולא הייתוש הזכר)  נמשכות לאנשים מסויימים ע"פ ריח הגוף שלהם, טמפרטורת הגוף, זיעה , סוג הדם שלהם ועוד.

אם כן, כמו שכתבנו למעלה, כשהיתושה מגיעה לעקוץ אתכם , היא נמשכת לאנשים מסויימים ע"פ ריח גופם וטמפורטורת הגוף שלהם בעיקר.

נמצאנו למדים שישנם אנשים שהיתושה מעדיפה לעקוץ יותר על פני אנשים אחרים ולכן יכולה לעקוץ אדם אחד מספר עקיצות ואת החבר שעומד ממש ליידו לא לעקוץ בכלל.

אכן מדובר בתופעה מרגיזה ואולם לטבע חוקים משלו. הייתושה מאוד בררנית ובוחרת את מי לעקוץ על סמך הפרמטרים שתיארנו.

למה לכם להסתכן בעקיצות ייתוש מיותרות?

השתמשו בקוטל יתושים חזק, קוטל יתושים מוסקיטו ותהנו מקיץ שלם ללא עקיצות וגירודים.

קוטל היתושים מוסקיטו הינו מוצר חשמלי מוביל כבר שנים רבות שקוטל את היתושים או יותר נכון את הייתושות ולא מאפשר לאף אחד להתעופף ולעקוץ.

בתוך כל קטלן יתושים מסוג מוסקיטו נמצא שנאי איטלקי חזק מאוד שמסוגל לקטול יתושים ועוד חרקים מעופפים אחרים שגם הם מפריעים לשגרה היומית שלנו. קוטל היתושים מגיע עם נורת פיליפס אולטרא סגול חזקה ועוצמתית אשר חרקים רבים אוהבים את גוון האור שלה ונמשים אליה . מחקרים רבים נעשו ומצאו שהחרקים המעופפים נמשכים לאור ובעיקר למנורת אולטרא סגול. מנורה זו אינה פולטת חומרים רעילים, היא נמצאת כמעט בכל קוטל יתושים והיא שמושכת אליה את הייתוש וגורמת לו להתקרב אל קוטל הייתושים.

חשוב לזכור ולהבין,שהנורה בהדברה היא לא זו שהורגת את הייתוש , מה שהורג את הייתוש או החרק המעוף הוא השנאי שנמצא בתוך קוטל הייתושים.

לכן, אל תחשבו שאם תקנו קוטל יתושים עם כמות גדולה של נורות אז הוא יהרוג יותר יתושים.

ישנם בשוק סוגים רבים של קוטלי יתושים ואולם קוטל היתושים מבית מוסקיטו הוא פופלארי מאוד בזכות השנאי האיטלקי החזק והעוצמתי. קוטל היתושים מוסקיטו הוא קטלן יתושים מומלץ וגם קטלן יתושים חזק שלא מאפשר לחרקים המעופפים לברוח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *