הכנת האינסטלציה למטבח

חדר המטבח הוא אחד החדרים המסובים והמורכבים ביותר בין חדרי הבית השונים מכיוון והוא ממלא מספר תפקידים אשר דורשים מחדר זה להיות בעל מערכת אינסטלציה, בעל מכשירי חשמל מסוימים, בעל משטחי עבודה עמידים ועוד. תכנון מקדים של האינסטלציה במטבח שלכם ימנע ממכם הרבה כאב ראש ובלאגן, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם.

תנו תשומת לב למאחורי הקלעים

בדרך כלל כאשר מדברים איתנו על בנייה או שיפוץ של חדר חדש אנו ישר חושבים על הרהיטים ועל היצוב של החדר, אך המערכות החשובות כמו מערכת החשמל והצנרת אשר מוסתרות מאחורי הקלעים לא מקבלות יחס. המערכות הללו חשובות מאוד ובלעדיי המערכות הללו לא נוכל להשתמש בחדר המטבח. לכן בפעם הבאה שתחשבו על בנייה או שיפוץ של חדר חדש, לפני שתחשבו איפה לתלות את המנורה החדשה או איפה להתקין את הברז החדש, התייחסו בתשומת לב מלאה לאינסטלציה של החדר. מבנה הצנרת ישפיע על האזור בו תוכלו למקם את הכיור והמדיח שלכם, כמו כן, הצנרת תקבע האם תסבלו מתקלות כאלו או אחרות בהמשך הזמן.

התקנת צנרת בבית חדש לעומת בית ישן

כאשר מדברים על בית חדש תהליך התקנת הצנרת הוא הרבה יותר פשוט מכיוון שניתן להרכיב מערכות אינסטלציה מתקדמות בקלות, וניתן להחליט מראש היכן נרצה למקם את הכיור, היכן נרצה להתקין את הברזים למטבח, היכן נרצה לבצע התקנת מדיח כלים הכלים ועוד. אך כאשר מדובר בבית ישן בעל מטבח קיים חובה עלינו להתייחס למערכת האינסטלציה הקיימת, חובה עלינו להתייחס למיקום של חיבורי הצינורות ולמיקום של ניקוז הביוב. במידה והנכם מתכננים לערוך שיפוץ של המטבח בביתכם, במיוחד אם מדובר בבית ישן. ההמלצה שלנו אליכם היא לקחת בחשבון החלפה כוללת של צנרת המטבח. אומנם העלויות יהיו גבוהות אך כך תמנעו מעצמכם בעיות רבות בהמשך. במידה והצנרת השינה תגרום לכם לבעיות יהיה עליכם לחצוב בקיר או להרים מרצפות בכדי להגיע אל הבעיה ולטפל בה.

דעו בדיוק מה אתם רוצים מהמטבח שלכם

אחד האלמנטים המרכזיים והחשובים ביותר בתכנון של אינסטלציה למטבח שלכם הוא לדעת בדיוק מה הצרכים שלכם, וכיצד ניתן להתאים את הצרכים שלכם למערכת האינסטלציה הקיימת או למערכת האינסטלציה אשר עתידה להיות. למשל, המיקום של פתח הניקוז יקבע היכן ימוקמו הכיור ומדיח הכלים,

מיקומו של צינור ההזנה יקבע היכן תוכלו למקם את בר המים שלכם. בחירת ברזים למטבח חייבת להיעשות בהתאם למיקום הכיור ולמיקום השיש כדי שתהיה התאמה ביניהם. לצורך העניין, במידה ותבחרו בברז מטבח נשלף אשר מידותיו גדולות ממידות הכיור, מים יגלשו החוצה בזמן השימוש שלכם בברז זה. כל הסיבות הללו מראות כמה חשוב לתכנן מראש את התקנת האינסטלציה למטבח שלכם. אנו ממליצים לכם להיעזר באיש מקצוע איכותי בעל ניסיון בתחום כדי שתוכלו להגיע לתוצאות הרצויות.

 

להתייעצות אישית:
אורן רדה אינסטלטור בתל אביב
טל' – 072-392-6556

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *