כשהנגר הוא גם מעצב מטבחים

עיצוב ושיפוץ הבית הוא תהליך חשוב, יקר ומשמעותי בחיים שלנו. המטרה שכולנו שואפים אליה היא להפוך את הבית למקום שאנחנו תמיד רוצים לחזור אליו. אנחנו רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר ולדעת שהתוצאה תתאים לנו בדיוק מושלם. התהליך המורכב והעלויות הגבוהות מחייבים לבחירה קפדנית של אנשי המקצוע.

אחד החללים הכי משמעותיים בבית מבחינת העיצוב הוא המטבח. הוא מורכב מפריטים ייחודיים, משלב אזורי שימוש שונים בחדר אחד וכל בני הבית מגיעים אליו. בתהליך העיצוב יש לחשוב על הרצונות האישיים אך גם על פרקטיקה ונוחות. תוצאה מושלמת מתחילה בתכנון נכון, של נגר שהוא גם מעצב מטבחים וכדי להבין מהם היתרונות של בעל מקצוע שכזה נפגשנו עם אייל ברק, בעלים של נגריית "איילים – נגרות פנים", נגריה המתמחה בעיצוב של מטבחי בוטיק . בשיחה עם אייל למדנו על היתרונות של נגר שהוא גם מעצב, כיצד מתבצעת העבודה עם הנגרייה, ועל החשיבות של תקשורת אפקטיבית עם הנגר.

צילום: Freepik

גם וגם: נגר שהוא מעצב מטבחים מציע את כל היתרונות

בכל הנוגע לעיצוב ושיפוץ הבית, כמעט כל בעלי הבתים מוצאים את עצמם מול דילמה כיצד להתייחס למטבח. אחת השאלות שעולות היא האם יש צורך להיעזר גם במעצב מטבחים כאשר אנו עובדים עם נגר מטבחים. התשובה נמצאת בחיבור של השניים, נגר שהוא גם מעצב מטבחים יוכל לתת מענה שלם כשהוא מביא איתו מספר יתרונות משמעותיים.

הכרות עם החומרים

פעמים רבות ישנו פער בין התכנון לבין מה שאפשר לעשות בפועל. המעצב מנסה להגשים את החלומות בדיוק כפי שהלקוחות רוצים אך כיוון שהוא לא מכיר את החומרים השונים הנגר מוצא את עצמו מבצע שינויים. במקרים אלה התוצאה תהיה תמיד שונה מהתכנון. הפתרון הוא לבחור בנגר שמבין היטב בעיצוב, שכבר עיצב מטבחים בסגנונות שונים ושיכול לתת מעטפת של פתרונות ולתכנן את המטבח בהתחשב בחומרים שיכולים להתאים בפועל.

הבנה בשיטות העבודה

בנוסף לכך שהנגר מכיר את החומרים ונמצא תמיד עם אצבע על הדופק בכל מה שחדש הוא גם יודע כיצד מתבצעת עבודת הנגרות בפועל. לכן, כשהוא יתכנן את המטבח הוא יבין מראש מה יידרש כדי להשיג את התוצאה הרצויה ויוכל אפילו להעריך את העלויות. לפעמים התכנון כולל חתכים שהם מורכבים לביצוע או שמובילים לשימוש בחומר רב מכפי שניתן ליצור בתכנון טוב יותר. נגר שהוא מעצב מתכנן את המטבח כשהוא כבר מבין כיצד להוציא את התוכנית לפועל.

שילוב בין יצירת אומנות לבין מטבח פרקטי

נגרות טובה משלבת בין המסורת האומנותית לבין שיטות מודרניות וראייה פרקטית. נגר שהוא מעצב מטבחים מבין מה אפשרי ומה לא. הוא מביא תפיסה אומנותית שמתבטאת במראה הכללי של המטבח ואת היכולות ליצור מרחב פרקטי ונוח לחיי היום יום. כתוצאה מכך ניתן ליהנות מכל העולמות, ממראה יוצא דופן שמותאם במיוחד להעדפות האישיות של בני הבית ומטבח שימושי, מסודר ומאורגן.

תקשורת ישירה שמובילה לתוצאה מדויקת

לאורך הדרך יש לשמור על קשר, להבין כל שלב בתהליך ולבצע בחירות קטנות וגדולות. כאשר ישנה הפרדה בין מי שמתכנן את המטבח למי שמבצע את העבודה בפועל, התקשורת פעמים רבות לא זורמת והבחירות שמתבצעות לא תמיד מתאימות למה שרוצים להשיג. כאשר כל העבודה מתבצעת מול הנגר שהוא גם מעצב מטבחים כל שאלה מקבלת תשובה מידית, ניתן להיפגש לאורך הפרויקט וכל בחירה מתאימה בול לדרישות האישיות.

תיאום ציפיות: איך נראית עבודה מול נגר שהוא גם מעצב מטבחים

העבודה על המטבח מתחילה בשיחה ראשונית. בהבנה מה הרצון ולאחר מכן בהסתכלות על המבנה ועל תוכניות הבניה אם אלו רלוונטיות. לאחר מכן הנגר יכול להתחיל ליצור את הסקיצה הראשונה של המטבח תוך שהוא מתחשב בתקציב שמוגדר מראש. כיוון שהנגר מכיר היטב את החומרים, העלויות שלהם ושיטות העבודה, הוא יוכל לתכנן מטבח שיתאים בדיוק לדרישות ויעמוד במסגרת התקציב.

ברגע שהעיצוב מאושר אפשר לצאת לדרך. בתחילה יוצרים בנגרייה את המבנה הבסיסי של המטבח ולאחר מכן מגיע שלב הגימור. בשלב זה יש לבצע בחירות שונות כמו צבע הארונות, החלטה על הידיות, קביעת הפרזולים ועוד. כאשר הנגר הוא המעצב אפשר להיפגש יחד בנגרייה, לראות את המבנה, להסתכל על החומרים השונים, להרגיש אותם ולקבל החלטות נכונות שמובילות בסופו של דבר למטבח המושלם.

למאמרים נוספים בנושא מטבחים כנסו >>>

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *