איטום נזילות

איטום נזילות בבית

הבית הוא המקום הפגיע ביותר לנזקי מים. הסיבה לכך היא שמדובר בחלל סגור עם גישה מוגבלת ומעט מקומות לברוח מהמים.

איטום נזילות בבית אינו קל כמו שזה נשמע. כדי לעשות זאת, בעלי בתים צריכים להיות מסוגלים לזהות מהיכן מגיעה הדליפה שלהם ואז לאטום אותה.

על מנת לזהות מהיכן מגיעה נזילה, על בעלי בתים להשתמש במד לחות אשר ימדוד את רמות הלחות בביתם. זה יעזור להם לזהות כל נזילות שיש בקירות או ברצפות שלהם.

אם יש לכם נזילה בבית, חשוב לתקן אותה במהירות. הסיבה לכך היא שככל שהדליפה נמשכת זמן רב יותר, כך היא עלולה לגרום לנזק רב יותר.

ישנן סיבות רבות לכך שדליפות קורות בבתים. חלקם כוללים צינורות שבורים, ביוב סתומים ומחממי מים פגומים. אחת הדרכים למנוע את הדליפות הללו היא באמצעות איטום אטום סביב הצינורות שלך ואזורים אחרים בבית המועדים לדליפות.

חומר איטום אטום הוא נוזל שמתרחב במהירות בחשיפה לאוויר ומתקשה בחשיפה למים או לנוזל אחר. סוגים אלו של חומרי איטום נמצאים בשימוש נפוץ באתרי בנייה ומפעלים מכיוון שהם יכולים לעצור נזילות מלהתרחש גם שם.

בכל בית יש נזילה איפשהו, והנזילות הנפוצות ביותר הן במרתף ובגג. הבעיה היא שהדליפות הללו עשויות להיות יקרות מאוד לתיקון. אם יש לך נזילה במרתף שלך, אתה עלול להסתיים עם נגיעות עובש ונזקי מים שעלולים לעלות אלפי דולרים לתיקון. אם יש לך נזילה בגג שלך, זה יכול להוביל לתיקונים יקרים עוד יותר בהמשך הקו.

הפתרון הוא לאטום את הדליפות האלה לפני שהן מחמירות. ישנם סוגים רבים ושונים של אוטמים זמינים עבור בעלי בתים, אך חלקם טובים יותר מאחרים בהתאם לסוג הנזילה שיש לך. דוגמה אחת היא איטום סיליקון, שניתן להשתמש בו גם על משטחי בטון וגם על משטחי בנייה. למידע נוסף פנו לאדלר איטום >> https://www.adler-itum.co.il/

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *