"בקיץ הזה תלבשי לבן".. וברוח חג השבועות- טיפים לעיצוב נכון בלבן

הצבע הלבן, שכל כך אופייני לחג השבועות, מככב גם בעולם עיצוב הבית. הוא טרנדי מתמיד ומתאים לכל בית. ענת אגסי מאלוני חולקת איתנו טיפים לעיצוב נכון בלבן.

הצבע הלבן מתחבר לנו באופן אוטומטי עם חג השבועות, אך לא רק. הוא מתאים מאוד גם לתקופת הקיץ בשל יתרונותיו הרבים: הוא משדר ניקיון, טוהר, פשטות מינימליזם, ונותן תחושה רגועה ונינוחה בכל חלל.  בעולם העיצוב הלבן לובש צורות רבות ומשתלב בחללי הבית בלבוש שונה ומלא חיים בכל פעם.

לדברי ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים באלוני: "הייחוד בצבע הלבן שהוא מעניק תחושה של מרחב ואור. מעבר לכך, סדרות הריצוף והחיפוי החדשות הן בטקסטורות מעניינות אשר יוצרות עומק ועניין בכל חלל. הלבן נכנס גם לעולמות האינסטלציה בברזים וכיורים ומתאפשרת בחירה בין הלבן המבריק הקלאסי לבין הלבן המט המינימליסטי."

אגסי מנדבת טיפים מנצחים לעיצוב בלבן: 

  • משחקים בלבן יכולים ליצור מראות עמוקים ובעלי עניין עיצובי רב. שילוב של טקסטורות, הדפסים ודוגמאות ייצור חגיגה מרהיבה של הגוון הצחור. קיימים כיום אריחים רבים שמשלבים הדפס עדין בגוון האריח, אריחים מחורצים היוצרים טקסטורת פסים, אריחי תלת ממד, אריחי חרסינה חלקים, אריחים לבנים בגימור המזכיר בד קטיפתי ועוד ועוד. יצירת פאזל שכזה על קירות המטבח או האמבט יצור מראה ייחודי, מרהיב, שקט מצד אחד ועמוק ומעורר עניין רב ככל שמתקרבים אליו.
  • הגוון הלבן מתפקד כגורם מאזן בין סגנונות, את אם בחרתם לרצף באריחים דומיננטיים בעלי נוכחות, חיפוי הקירות בלבן יאזן את המראה המתקבל ואף ידגיש בחן את הריצוף הנבחר.
  • הלבן מחזיר אור ומייצר תחושה של גודל, מרחב ואיוורור. במיוחד כשמדובר בחלל מטבח או בחללי רחצה קטנים, הלבן יהיה הגוון המומלץ. על רקע הלבן הבוהק ניתן לשלב מעט אקססוריז כגון סל קש לכביסה, מעמד לעיתונים ומחזיק נייר טאלט, שיהוו כתמי צבע חינניים.

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *