איך ליצור מראה בוהו שיק בבית

סגנון הבוהו שיק, שהחל דרכו בשנות ה-60 של המאה ה-20, צובר בשנים האחרונות אוהדים רבים. זאת בין היתר עקב מגמות של התחברות לדברים הפשוטים, אל האדמה והטבע, ועקב מגמות הקשורות בניו אייג' וגם לאור ההשפעה התקשורתית של רשת האינטרנט ובעיקר הרשתות החברתיות. בשורות הבאות נביא כמה המלצות ליצירת מראה בוהו שיק בבית.

כמה מילים על הסגנון

אם כן, נהוג להתייחס אל בוהו שיק כסגנון שהחל דרכו בילדי הפרחים של שנות השישים, אם כי יש כאלו המתארכים אותו עוד יותר מוקדם אל המחצית השנייה של המאה ה-19. יש האומרים כי סגנון זה קיבל דחיפה משמעותית בארצות-הברית בסצנת הרוק של סיאטל בשנות ה-90 של המאה ה-20, עם הפלנל, המשובצים, מחממי רגליים, השכבות, שכמיות, ז'קטים וצעיפים אשר הלכו והשתכללו עם הזמן. מה שמאפיין את הסגנון הזה הוא בעיקר דגש על עבודת יד מסורתית, מראה טבעי ויצירתי, וגם פריטים שכן מגיעים מהתעשייה אך שוב בדגש על מראה וחומרי גלם טבעיים כמו למשל מוצרים מבמבוק.

המלצות למראה בוהו שיק בבית

אם תחפשו ברשת האינטרנט תוכלו למצוא לא מעט המלצות יפות על פריטים שיכולים לתת בוהו שיק לבית ("שיק" הוא מילה צרפתית שמשמעה סגנון). למשל אפשר למצוא פוף בוהו שחור לבן או צבעוני בסגנון רטרו, סולם במבוק, שולחן אלגנס עם בסיס שחור קטן, כורסא נטורה, כורסא מוד אפורה, שטיח בוהו שיק ועוד. אפשר להוסיף לחדר השינה או לסלון אהיל קש בעל מראה טבעי, כריות נוי המערבות קשת רחבה של עיצובים וצבעים, רהיטים נמוכים המעניקים תחושה נינוחה ולא מחייבת אך עדיין באיכות גבוהה, שטיחים קטנים בחדרי הבית, ארונות עשויים מראטן הוא במבוק ומשלבים מתכת, ועוד.

יחד עם זאת, לפני שאתם הופכים את כל הבית לקולוניה של הבוהו שיק, כדאי לעצור לרגע כדי לתכנן ולחשוב. הנקודה איננה לעשות מהפכה ולהשתמש בהמון פריטים במראה בוהו שיק ורטרו שיכבידו על העין, אלא לבחור מספר מצומצם של פריטים, החל בכל אוכל ועד לשטיח, שייתנו את הנגיעה המתבקשת שתעשה את ההבדל. בנוסף, אל תשכחו שלמרות המראה הנונשלאנטי של הבוהו שיק אתם ממש לא חייבים לגור בתוך מראה "זרוק" אלא אפשר בהחלט למצוא פריטים המשלבים בין בוהו שיק, מודרני ואיכות גבוהה של מוצרים.

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *