אל תזלזלו: זו הבעיה הכי קטנה בבית שלכם

עם תחילת האביב, הטמפרטורות מתחילות לעלות, הפרחים מתחילים לפרוח וגם החרקים המעופפים והיתושים מתחילים להתרבות. אם נמאס לכם להמשיך לסבול מעקיצות ייתוש בעיקר בחודשי הקיץ החימים אז לנו יש את הפתרון הטוב ביותר והמומלץ על מנת להימנע מעקיצות ייתוש.

קוטל יתושים – ישנם מספר פתרונות על מנת להימנע מעקיצות ייתוש כגון: תרסיסים, משחות, נרות, צמידים נגד ייתושים אבל הפתרון הטוב ביותר  הוא השימוש בקוטל יתושים.

בניגוד לפתרונות אחרים, קוטל יתושים קוטל את הייתושים ולא רק מבריח אותם. השימוש במשחות ותרסיסים יכול להוות פתרון טוב בטבע, אבל בבית השימוש בקוטל יתושים הוא הפתרון הטוב ביותר למניעת עקיצות יתוש מפני שקוטל יתושים קוטל אותם.

קוטל יתושים הוא מוצר חשמלי הנוח לתפעול, ידידותי לסביבה , בטיחותי לשימוש ואינו פולט כימיקלים.

בשוק נמכרים הרבה סוגים של קוטלי יתושים, אז מה הופך את קוטל יתושים מוסקיטו לקוטל יתושים מומלץ.

קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים מומלץ לאור העובדה שהשנאי האיטלקי שלו מבדיל אותו ומייחד אותו משאר קוטלי הייתושים שקיימים בשוק. השנאי האיטלקי הוא שנאי עוצמתי שמצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים מלבד יתושים כגון: זבובים, פרפרים, חומייני ואפילו דבורים. השנאי האיטלקי הוא שנאי בעל פטנט קטילה ייחודי ועוצמתי שלא מאפשר לאף חרק מעופף או ייתוש לברוח.

הדברה – קוטל יתושים מוסקיטו מגיע עם נורת פיליפס אולטרא סגול שמטרתו למשוך אל קוטל היתושים את החרק המעופף. זכרו הנורה רק מושכת אל קוטל היתושים את החרק המעופף ולא קוטלת אותו. מה שקוטל את החרק המעופף או היתוש זה השנאי ולכן חשוב לרכוש קוטל יתושים עם שנאי חזק.

מרביתכם בטוחים שהם נעקצים ע"י יתושים ( זכרים) אבל מי שעוקצת אתכם זו הייתושה הנקבה. הייתוש אינו יכול לעקוץ מאחר ואין לו את חדק המציצה שבאמצעותו היתושה מוצצת את הדם. היתושה היא זו שעוקצת אותנו מאחר והיא זקוקה לחלבונים אשר נמצאים בדם שלנו לצורך ייצור הביצים.

אם אתם רוצים להפסיק לסבול מעקיצות, רכשו עוד היום קוטל יתושים מוסקיטו שהינו קוטל יתושים מומלץ ביותר .

 

המאמר בחסות חדשות ראשון לציון  עידכונים סביב השעון  https://rishon.bignews.co.il/

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *