אתם מחפשים את הפתרון לעקיצות ייתוש וגירודים ועדיין לא מצאתם?

לנו יש את הפתרון הטוב ביותר נגד עקיצות ייתוש וגירודים. מה אפשר לומר על הדברה נגד יתושים? לפני שנגלה לכם את הפתרון הטוב ביותר, אתם בוודאי תופתעו לשמוע ולגלות שאתם נעקצים על ידי היתושה (נקבה) ולא על ידי הייתוש ( זכר) . כן כן, רק הייתושה היא זו שעוקצת אתכם מאחר וזקוקה לחלבונים הנמצאים בדם שלכם. הייתוש אף אינו יכול לעקוץ אתכם מאחר ואין לו את החדק ( צינור) שבאמצעותו היתושה מוצצת את הדם שלכם.

מדוע היא זקוקה לחלבונים אתם שואלים? היא זקוקה לחלבונים לצורך ייצור הביצים שלה.

הייתושה בוחרת את האדם אותו היא רוצה לעקוץ בעיקר בהתאם לטמפרטורת הגוף שלו, זיעה, החומרים שהוא פולט מהגוף שכן אלו הם שמושכים אותו לאותו אדם פוטנציאלי לעקיצה.

לכן, אם בחדר אחד יהיו שני אנשים ואדם אחד יזיע יותר מהאדם השני וטמפרטורת הגוף שלו תהיה שונה מזה של אחר, אז סביר להניח שעל סמך נתונים אלו תבחר לעקוץ רק אדם אחד ואת השני לא תעקוץ בכלל.

קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים חזק ומומלץ שלא ייתן לאף ייתושה לעקוץ אתכם. אודות לשנאי האיטלקי החזק והמסיבי, כל ייתוש או חרק מעופף שמתקרבים לקוטל הייתושים, נקטל באופן מיידי ולא מאפשר לייתושה לעקוץ אתכם. חברת בית טופסון, היא היבואנים הבלעדית של קוטל הייתושים מוסקיטו ומשווקת אותו ברשתות חשמל שונות וחנויות.

עוד על הדברה נגד יתושים – הייתושות נמצאות בעיקר באיזורים עתירי מאגרי מים גדולים וקטנים כאחר. הייתושה אוהבת וזקוקה למאגרי מים  , מאחר וזהו המקום האופיטמאלי שלי להטיל את הביצים ולגדל אותם.. לאחר שהייתושה ניזונה מהחלבונים הנמצאים בדם שלנו, היא מטילה את הביצים במאגר מים שמוצאת והביצים הופכים לזחלים. הזחל הופף לגולם ולאחר מכן ייבקע ממנו יתוש אות ייתושה שתמשיך לחפש אחיריכם לצורך קבלת חלבונים.

בנוסף להמלצה שלנו להשתמש בקוטל יתושים חזק מסוג מוסקיטו, אנו ממליצים לכם לא להשאיר מאגרי מים קטנים בבית במשרד או חדר השינה, כדי לא להזמין את הייתושה להטיל את ביציה במאגרי מים אלו.

דוגמא למאגרי מים קטנים בבית ניתן למצוא במים שנשארים על הרצפה כתוצאה משטיפה, מים על השים, מים שנשארים בצלחת כתוצאה מהשקיית עציץ וכיוצא בזאת.

אנו ממליצים לכם לתלות את קוטל היתושים על הקיר או מהתקרה ( אתם מקבלים ערכת ברגים ושרשרת תלייה) במקום גבוה ככל שניתן שכן הייתושים אוהבים להתעוף במקומות גבוהים יחסית .

 

המאמר בחסות חדשות bignews

 

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *