הדור הבא של דלתות הזזה: כיצד לנצל בצורה אופיטמלית את חלל הבית באמצעות דלתות הזזה

דלתות ההזזה מהדור הישן היו כבדות ומסורבלות, ולא הפסיקו לחרוק, להתנדנד ולהיתקע. משמח לגלות שאת מקומן תפסו דלתות הזזה משודרגות ומשופרות מבחינה פונקציונלית ואסתטית. היום, בניגוד לפעם, המסילות עשויות מחומרי גלם איכותיים יותר, והארגז העליון שמכסה את המסילה הרבה יותר מעודן ומתאים לגוון הדלת. מבחינת חווית המשתמש, הדלת קלה לתפעול, יפה, והרבה יותר שקטה. הדיוק הטכנולוגי וההתקנה המקצועית מביאים לכך, שבמצב סגור, חודר הרבה פחות אור בין הדלת למשקוף.

אדריכלי ומעצבי הפנים של "דלתות חמדיה" מסבירים כיצד ניתן לנצל נכון את חלל:

דלתות הזזה יוצרות חציצה בין החדרים, מסייעות כפתרון חסכוני כשמדובר בחללים קטנים. והן מככבות בשנים האחרונות בחדרי רחצה, שירותים, ארונות, מזווה וגם במשרדים קטנים. הסיבה היא, שבדלת הזזה, הפתיחה לתוך כיס נסתר בקיר או היא פתיחה צמודה קיר. באופן שמאפשר ניצול מקסימלי של החלל מהחדר שגם ככה הוא קטן, לא מפריעה ולא מתנגשת עם חפצים אחרים.

בניגוד למה שאנו זוכרים מדלתות ההזזה מהעבר הרחוק, הדלתות של היום אינן נתקעות או יוצאות מן המסילה שלהן, אינן רועשות מנגנון ההסטה במסילות החדישות מאוד חרישי, לכן הדלתות לא נטרקות אלא נסגרות בשקט. מעבר לכך, האיכות המוכרת של דלתות חמדיה, גם במילוי הדלת, וגם במשקוף שעשוי מעץ רב שכבתי מלא ולא מפלסטיק חלול, מורידים דציבלים ומאפשרים למי שנמצע בחדר ליהנות משקט ללא הפרעות והסחות.

 

עיצוב: דלתות ההזזה מגיעות במגוון עיצובים יפיפיים להתאמה מירבית לחלל החדר ולייתר דלתות הפנים של חמדיה.

יתרון נוסף, דלתות ההזזה חסינות למים ולחומרי הניקוי הרגילים, כך שניתן להמשיך ולשטוף את הרצפה סביבן כרגיל.

 

ישנן בשוק גם דלתות הזזה "דלת כיס" הנראית בדיוק כמו שאר דלתות הבית, רק שבפתיחה היא נבלעת לתוך גומחה בקיר. כך נוצרת פתיחה מקסימלית גם כשהחדר קטן, והיא נגישה, נוחה ושקטה. מסיבה זו דלתות כיס הן פתרון אידיאלי לחדרים קטנים.

סוגי דלתות ההזזה הפופולריים ביותר הם: דלת הזזה נפתחת לתוך כיס ודלת הזזה נפתחת על הקיר

דלת הזזה נפתחת לתוך כיס (נסתר בקיר) עשוי מחומר מתכתי איכותי, עמיד לאורך זמן ומחופה בקיר. הכיס מכיל מנגנוני גלילה חדשניים ושקטים במיוחד.

דלת הזזה נפתחת על קיר דלת, בניגוד לפעם, המסילות עשויות מחומרי גלם איכותיים יותר, והארגז העליון שמכסה את המסילה הרבה יותר מעודן ומתאים לגוון הדלת. מבחינת חווית המשתמש, הדלת קלה לתפעול, יפה, והרבה יותר שקטה. הדיוק הטכנולוגי וההתקנה המקצועית מביאים לכך, שבמצב סגור, חודר הרבה פחות אור בין הדלת למשקוף.

 

לדלתות הזזה יתרון הן בטוחות יחסית לשימוש ונוחות מאד גם למי שעלול להתקשות בפתיחת דלת, כגון בעלי מוגבלויות המתניידים בכיסא גלגלים, קשישים או ילדים קטנים. דלת הזזה במילוי פלקסבורד שנכנסת לתוך כיס ייעודי בקיר, תוך ניצול מושלם של המקום בחלל.

דלתות חמדיה, מציעה, כיום מגוון רחב של מידות, וכן דלתות בהזמנה אישית המיוצרות רק לאחר מדידה של החלל המיועד לדלת ללא עלות נוספת. זהו יתרון נוסף לכל מי שמעוניין להתקין דלת בחלל שאינו בגודל סטנדרטי, מה שהופך לנפוץ יותר ויותר בדירות ומשרדים ישראליים מודרניים.

 

קולקציית הדלתות מתאימה לחדרים רטובים, חדרי ארונות, חדרי משחקים ומזווה

המחיר: החל מ-   2,600 ₪ כולל מע"מ , בקניית 4 דלתות ומעלה, בהתאם לאזורי האספקה הסטנדרטיים, לא כולל כפל מבצעים.

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *