המשמעות של חדלות פירעון לבעלי עסקים קטנים

הוצאה לפועל  – ניהולו של בית עסק היא לא משימה קלה. אתם מתמודדים עם משימות עצומות וגדולות, עם קשיים כלכליים לאורך השנים ועם אתגרים לנהל את בית העסק ואת הבית שלכם מבחינה פיננסית. היום יותר מאי פעם, אנחנו רואים את הקושי של אנשים רבים להתמודד עם האתגרים הכלכליים הללו, עד לרמה שבה לא ניתן לשמור על האיזון הכלכלי. חדלות הפירעון היא אירוע שמתרחש בחיים האמיתיים, כשיש לכם בעיה תזרימית ואתם לא יכולים להוציא שיקים לספקים ולנהל את שגרת החיים הכלכלית. בשלב כזה, רבים מבעלי העסקים הקטנים פונים לעזרתו של עורך דין חדלות פירעון ומבקשים לקבל ייעוץ פרטני וליצור את אסטרטגיית ההתמודדות עם הבעיה הזו.

שלוש השפעות של בעיית חדלות פירעון אצל בעלי עסקים

חדלות פרעון – עורך דין חדלות פירעון יכול להציג לפניכם את שלושת ההשפעות המרכזיות והעיקריות בקושי לנהל את חשבון הבנק שלכם:

  1. הספקים – רכישת מוצרים חדשים, תנועה של סחורות או שירותי אחסנה ושילוח. כל אלו הם שירותים שעולים כסף ואתם צריכים לשלם עליהם לפני שיש לכם הכנסות מהלקוחות.
  2. הלקוחות – החזרות של כספים ללקוחות והפעלה של כלל השירותים שבית העסק שלכם יכול להציע, היא תולדה של נזילות כספים בחשבונות שלכם. מה שאומר שברגע שיש בעיה קטנה בחשבונות, אתם לא יכולים להתנהל בצורה אחראית אל מול הלקוחות שלכם.
  3. העובדים – הצוות שמנהל ביום יום את העסק שלכם יצפה להתנהלות שוטפת של כספים. זו היא האחריות החוקית שלכם להעביר את הכספים של המשכורות בזמן, ועל כן כל בעיה מול העובדים היא אינדיקציה לבעיה חמורה בעסק.

לא מהססים ובוחרים להתמודד עם הבעיה ביעילות

פשיטת רגל – חוסר היכולת לייצר תזרים כספים, הוא מצב שאין מקום להתמהמה בו. הפנייה לעזרתו של עורך דין חדלות פירעון או עורך דין הוצאה לפועל, היא המשימה שלכם. אתם צריכים לפעול באקטיביות ואסרטיביות, כדי לבחור את עורך הדין שילווה את העבודה על התיק שלכם בצורה הכי טובה שיש. ההסתכלות על הבעיה בעיניים, היא הצעד הראשון לקראת הריפוי הכלכלי והחזרה לחיים נורמטיביים.

 

 

מאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *