חברת ניקיון לבית חדש

חברת ניקיון בתים חדשים היא חברת סטארט-אפ המציעה שירותי ניקיון מקצועיים ללקוחות שעסוקים מכדי לנקות את בתיהם בעצמם. שירותי ניקיון בתים הם לרוב רק מותרות שאנשים לא יכולים להרשות לעצמם.

לפני שאתם מתקשרים לחברת ניקיון, חשוב לדעת על סוגי השירותים השונים המוצעים על ידי החברות. כמה מהשירותים הפופולריים ביותר המוצעים על ידי חברות אלה מפורטים להלן:

שירותי ניקיון בתים, שירותי ניקיון מיוחדים, שירותי ניקיון משרדים, שירותי ניקיון לאחר בנייה, שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, שירותי ניקוי לאחר שריפה.

חומרי ניקוי כבדים לבית ולמשרד שאיתם משתמשות חברות ניקיון: שמפו שטיחים וטיפוח אריחים ודיס ושטיפת חלונות ושטיפה בלחץ ושיקום מרפסת, פתרונות מותאמים אישית לצרכים שלך. תעשיית הניקיון היא ענף של מיליוני שקלים. בישראל לבדה יש 100 אלף עובדים בתעשיית הניקיון. חברת הניקיון מכסה מגוון גדול של עבודות מנקי משרדים ועד מנקי תעשייתיים.

בחלק זה, נדון בכמה סוגים שונים של תעשיות השוכרות אנשים לנקות את המשרדים או אתרי התעשייה שלהם וכמה מגמות הקשורות לענפים אלה.

תעשיות:

חומרי ניקיון תעשייתיים: הם מתמחים בשמירה על מפעלים תעשייתיים נקיים ומסודרים על ידי הסרת לכלוך ופסולת מרצפות, קירות, תקרות וכו'. חברות שוכרות לעתים קרובות חומרי ניקוי תעשייתיים לפס הייצור, שלאחר מכן כורעים על הידיים והברכיים כדי לקרצף את הרפש שעבר. בנוי על מכונות או לאורך מסדרונות.

מנקי משרדים: קטגוריה זו כוללת את כל מי שנשכר לניקיון משרדים החברה מתמחה בניקוי שטיחים, רהיטים, וילונות וחלונות. שכירת חברת ניקיון משרדים מקצועית יכולה לעזור להבטיח שלא יישאר והם ינקו כל פינה בבית שלך.

חברת ניקיון הינה חברה המספקת שירותי ניקיון מסחרי ומגורים. הם מציעים מגוון שירותי ניקיון ופתרונות כדי לענות על צרכי הלקוחות שלהם. הם יכולים לספק ציוד לניקיון, ציוד ומוצרים שיעזרו במשימות אלו.

חברת הניקיון תהיה אחראית על הדברים הבאים:

– ניקיון הבית או המשרד שלך

– שימוש בכימיקלים או חומרים אחרים לניקוי

– אבק, שאיבת אבק וניקוי מוצרי טיפוח כמו כלי סבון ומחזיקי מברשות שיניים

– ניקוי חלונות מבפנים ומבחוץ

– שאיבת אבק, ניקוי וניקוי רצפות

 

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *