מיטה זוגית

מיטות זוגיות: על חשיבות השינה לאיכות חיינו

מחקרים מדעיים רבים כבר הוכיחו ללא צל של ספק, כי חשיבותה של השינה לבריאות האדם הינה דרמטית. השינה מאפשרת שיקום כללי של כל מערכות הגוף ואף משפיעה באופן ישיר על החיוניות הכללית ועל מצב רוחנו. זוהי ההזדמנות שלנו "להטעין את הסוללה" ולשוב לחיי היומיום עם מקסימום כוח ומוטיבציה.

איכות השינה נקבעת לפי מגוון פרמטרים: כמות השעות שאנו ישנים, שינה עמוקה לעומת שינה קלה, נוחות כללית, תנוחת הגוף בשינה וזמני השינה. מיטה זוגית נוחה ומפנקת הינה אחד התנאים לשינה איכותית. למעשה, בחירת מיטה זוגית חדשה הינה הזדמנות לשידרוג השינה שלך ושידרוג חדר השינה באופן כללי.

מיטה לחדר שינה בעיצוב נעים ומלטף

עיצוב חדר השינה נועד לשלב בין העדפות עיצוביות של בני הבית, לבין צרכים בסיסיים הקשורים לשינה. בגדול, ההמלצה הגורפת הינה בחירת מיטות זוגיות עם צבעים חמים ולבחירה של מרקמים נעימים ומלטפים. במהלך השינה, נרגיש עטופים ורגועים ביותר כאשר העיצוב הכללי ישדר חום ורוגע.

ישנם אנשים הבוחרים בגווני חום/בז', וישנם אחרים הבוחרים גוונים אפורים/כחולים. פחות משנה הצבע הספציפי שתבחרו אלא יותר העיקרון הכללי של שקט, הרמוניה וחום. רצוי להימנע מעיצוב צעקני או חזק מדי.

מיטות זוגיות סטנדרטיות לעומת קינג סייז

מרבית האנשים בוחרים מיטה זוגית חדשה במידות הסטנדרטיות. יש בכך הגיון רב, שכן מידות אלו הותאמו מראש לגודל הממוצע של חדר השינה ולצרכים הבסיסיים של אנשים בחדר השינה. יחד עם זאת, ישנם אנשים עם רצונות יוצאי דופן, למשל מיטת קינג סייז. מיטה שכזו מגיעה עם תוספת של 20 ס"מ ברוחב המיטה, המאפשרת מרחב גדול יותר לבני הזוג ויותר תמרון במהלך הלילה. מיטה זו ממומלץ במיוחד למי שנוטה לנוע הרבה במהלך הלילה, עבור בני זוג גבוהים, ועבור בני זוג עם מידות גוף גדולות.

חדר שינה מעוצב

מיטות זוגיות מעוצבות אינן מגיעות לבדן. בד"כ הן מגיעות במסגרת חבילת עיצוב הכולל מיטה, גב למיטה, מגירות תחתונות ואף 2 שידות שניתן למקם לצד המיטה. תופעה זו נועדה לייצר בחדר השינה "שפה עיצובית" אחידה המשרה רוגע והרמוניה. אחידות בעיצוב היא זו שמייצרת אווירה מעוצבת ומזמינה. כמובן, שעבור כל מיטה זוגית קיימות מגוון אפשרויות לבחירת שידות וכו'.

השקעה חד פעמית שמחזירה את עצמה בענק

רכישת מיטה זוגית הינה השקעה שמבצעים פעם בכמה שנים טובות, והשפעתה על חיינו הינה דרמטית. מיטות זוגיות משפיעות על העיצוב והיופי של חדר השינה. הן משפיעות על איכות השינה ועל האנרגיה הכללית שלנו לאורך היממה. הכי ידוע שהישראלים חיים את החיים בקצב גבוה במיוחד ולא ישנים מספיק. עם מיטת החלומות החדשה שלכם תוכלו לשדרג את איכות השינה ולדעת שבסוף כל יום מחכה לכם המיטה המפנקת. כאמור, מדובר בהשקעה חד פעמית, ולכן שווה להתעכב עוד כמה רגעים בבחירת המיטה ולא להתפשר על אף סעיף שחשוב לכם.

סגנונות עיצוב נפוצים

ניתן לחלק את סגנונות העיצוב הנפוצים למספר קטגוריות:

  • כפרי – רהיטים העשויים מעץ מלא ומחומרים טבעיים. לרוב מיטות זוגיות בקטגוריה זו יגיעו בצבעים בהירים יחסית או בציפוי לכה בלבד.
  • מודרני – מיטות זוגיות מעוצבות העשויות מחומרים מגוונים, כולל פתרונות אחסון מיוחדים. מתאים במיוחד עבור בתים מודרניים או עבור אנשים צעירים.
  • קלאסי – מיטות זוגיות בעיצוב קלאסי מעודכן, הכולל בד"כ גב מעוצב למיטה (שהינו מומלץ לשיפור השינה). מיטות אלו יגיעו בד"כ בשילוב עם שידות צד מעוצבות, ליצירת חדר שינה מעוצב.
  • צעיר – מיטות מעוצבות, בעיצוב חדשני. בקטגוריה זו ניתן להכניס מיטות "מרחפות" (רגלי פרספקס), מיטות מים, מיטות במידות מיוחדות ועוד. כאמור, הן מתאימות יותר לקהל הצעיר.

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *