מטבח מעוצב

מתכננים את מטבח החלומות שלכם?

שיפוץ מטבח הוא תהליך מורכב  בו צריך לתכנן את מערכת האינסטלציה הקיימת שתתאים לחיבורים של הניקוז ולמקום הכיור. כיצד יש להגשים את החזון של עיצוב אדריכלי בצורה הטובה ביותר? קודם כל באמצעות תכנון מראש של האינסטלציה.

אם אתם אוהבים לשמוע חדשות בתחום עיצוב פנים אז כידוע המטבח והסלון הם החדרים המרכזיים בבית והמורכבים יותר לשיפוץ, משום שהם משלבים בתוכם משטחי עבודה ומכשירי חשמל רבים וכן אינסטלציה ועוד. ואולם, שיפוץ אחד מחדרים מרכזיים במיוחד אלו, ישפיעו על שינוי המראה שיעבור הבית כולו. ואכן, המטבח הוא לבו של הבית, במקרים רבים הוא זה שמעניק לבית את העיצוב והסגנון של מטבח קלאסי יתאים לבית באווירה קלאסית וכן מטבח כפרי יספק את התחושה של אווירת טבע וחזרה למקורות וכן הלאה.

חשבתם בפעם על נדלן שבו בעצם יש מתחם מטבח מעוצב קלאסי?  ידוע כי המטבח הוא גם אחד החדרים המורכבים והיקרים ביותר בכל בית. עלות מטבח חדש נאמדת בין אלפים בודדים למטבחון משרדי ועד עשרות אלפי שקלים עבור מטבח ביתי ממוצע. כפי שהזכרנו, המטבח הוא אחד המרכיבים היקרים ביותר בבית ומחירו נע באופן משמעותי בכסף רב במיוחד עבור משפחה ממוצעת. ואף על פי שיש הבדל בין מטבח שימושי וקטן בדירות סטודנטים לבין מטבח יוקרתי וגדול בעל ארונות אחסון רבים, שיש נדיר, שימוש בחומרי גלם יוקרתיים וכמובן שילוב של מיטב האקססורייז שעולים כסף רב. אולם, החלפת מטבח עלול להקשות מאוד ולא עניין של מה בכך, כמו מערכת האינסטלציה והניקוז, התאמת נקודות החשמל ועוד. לפיכך, לפעמים כדאי לחשוב על שיפוץ מקיף של המטבח ולהחליף אלמנטים רבים, עיצוב פינות אסתטיות על מנת להימנע מפירוק המטבח כולו ולרכוש חדש אחר.

האם כל חלום של עיצוב או שיפוצים באזורי המטבחים חייב להיראות לנו תהליך ארוך ומתמשך? האם באמת כדאי מראש לוותר על שדרוג מראה הבית כולו בגלל חשש ממטרד ואי נוחות? ברור שלא. אנחנו חיים בתקופה מודרנית שבה חזון אדריכלי נחשב חלק אינטגרלי ובלתי נפרד ממראה הבית כולו. תחושת דיירי הבית והרגשתם ביחס לעיצוב הדירה שבה הם חיים עשויות להכריע את סדר היום ואת איכות החיים ממש. מכיוון שכך, בית מיושן, בעל מראה לא אסתטי חייב לעבור תהליך של שינוי- בין שינוי אסתטי קל כדי לשנות מעט מסגנונו ועד לשיפוצו הכולל שמביא להמרת החוויה הקיימת בשהייה בו. כל זאת ועוד נוכל לעשות זאת באמצעות תכנון מקצועי מראש שיכלול את כל הפרמטרים החשובים: החל מהאינסטלציה, נקודות חיבור לכיור, נקודות חשמל למכשירי החשמל והתאורה ועוד. בעזרת תכנון מקצועי טרם התהליך, נוכל להפוך את חלום המטבח החדש שלנו למציאות ממשית.

מאמרים נוספים בתחום העיצוב פנים תוכלו לראות ב – kitchenpt.com

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *