מתלבטים מה לתת או לקנות לאמא? מתנות שניתן לתת לאשה הראשונה שהכרתם

אין על אמא. מי שהופכת להיות אמא, או מי שהופך להיות לאבא, כנראה לומדים להעריך את ההורים, ואת אמא בעיקר, כי אין חכם כבעל הניסיון.

הלחמת ריסים – כאשר אנחנו הופכים להיות הורים, אנחנו לפתע מבינים כמה עבודת ההורות היא קשה ודורשת המון ארגון, סבלנות ורוגע- כשאת תכונות אלו לא תמיד קל להשיג.

להיות הורה זה לגעת להכיר את הילד שלך, להבין שכשהוא מתפרץ או מרביץ- כנראה שמשהו עובר עליו. לדעת לזהות שהוא חולה עוד בטרם המחלה ממש פורצת החוצה, וכשהוא חולה- להעניק לו את הטיפול הטוב ביותר.

לדעת מה הוא אוהב, מה הוא לא אוהב, מה עושה לו יותר או פחות טוב.

לדעת לארגן אותו במהירות בבוקר, וגם כאשר אתם ממש ממהרים לעבודה, להשרות רוגע ונעימות, גם אם הוא נמרך עם הזמן וגם אם היא קמה על צד שמאל.

שזירת ריסים – לדעת לחבק גם שממש כבר אין לנו כח לאף אחד, ובעיקר, לדעת להנות מהרגעים הכי הכי קטנים שהם הרגעים הכי הכי מאושרים, שהופכים את כל הקושי הזה- לעילוי ולרצון להביא עוד כמה כאלה….

אז בשביל כל העבודה הקשה הזו, מוקדש להן, לאמהות שלנו, יום אחד בשנה.

ומה ניתן לעשות?

קורס הלחמת ריסים – ניתן לקנות להן משהו אהוב, כמו בושם, בגד, תכשיט, או משהו מעט יותר סנטימנטלי כמו מסגור תמונות או ברכה ממש ממש מושקעת.

כמו כן, ניתן לקחת את האמהות שלנו ליום כיף-

עוד חדשות –  יום הכיף יכול להיות בנוי מארוחת בוקר טובה במקום שווה, להמשיך לאחר מכן לטיפולי קוסמטיקה על מגוון הסוגים שלה, כמו טיפול קוסמטי רגיל, טיפולי מסאג' בפנים או אם ממש רוצים אז טיפול קוסמטי רפואי, בן ניתן לבצע טיפולים מעמיקים יותר כמו טיפולי פילינג, טיפול בלייזר או טיפול בקור, על מנת לטפל בחלק מהפגמים שיש לנו על הפנים.

ריסים – את הבחירה בטיפול תוכלו לבצע במקום או מראש,

ואנו מבטיחים כי לאמא תהיה הנאה גדולה!

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *