סידור בתים

אוהבים דירה או בית מסודרים? החלום שלכם עומד להתגשם!

לעיתים הדברים שנראים פשוטים עלולים יותר להפוך מורכבים ובפרט אם מנסים לעשות אותם "בזמן פנוי". כמה זמן תצטרכו כדי לסדר את הדירה שלכם? האם יום או יומיים יספיקו לגרום לכם להיכנס לממלכה הפרטית שלכם ולהרגיש על גג העולם?

מעבר לזמן פנוי יש כאן שיקולים שלא תמיד נלקחים בחשבון ועלולים בסופו של דבר להכניס כל אדם שרוצה לסדר את הדירה למבוי סתום.

רוצים להימנע מהמצב הזה? זקוקים למהלך של סידור דירות שלא רק יישאר מסודר אלא ילמד אתכם כיצד להמשיך ולשמור את הסדר? המרכז לפינוי דירה מביא להישג ידיכם את כל התשובות לשאלות הנפוצות ביותר בתחום סידור הדירות שתסייענה לכם בהווה ובעתיד הרחוק.

סידור דירות יחד או לחוד? עם שירות סידור דירות או בלי?

בעבר כשהיו מדברים אתכם על ריהוט בסיסי היו מדברים על חיים לצד ריהוט וצרכים מינימליים וכך גם חיים רצונות "קטנים". כיום, המצב קצת שונה וכך לקדמה יש כללים משל עצמה והיא חושפת בפניכם אורח חיים שלא הכרתם, אורח חיים שברוב המקרים כופה התנהלות אחרת לגמרי.

לא מבינים במה מדובר? אם פעם זו הייתה פינת אוכל ופינת אירוח שהרי היום זה חדר ילדים מאובזר בצעצועים, ספרים, ספרי לימוד, אביזרים למטבח, לגינה, פרטי אמנות והרשימה הזאת לא תמיד מצליחה "להידחס" לתוך בית אחד קטן שרוצה לשדר "עסקים כרגיל במינימום דוחק".

בדיוק כאן מבינים את ההבדל בין סידור דירות עצמאי לבין סידור דירות פרודוקטיבי על ידי חברה שמגיעה חדורת מטרה ומספקת לכם את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.
דירה היא למעשה מרחב מגורים עצמאי, בית ולעיתים גם יחידת מגורים קטנה המצריכה ברוב המקרים סידור, אחריות ותחזוקה. המרכז לפינוי דירה בישראל יכול להעיד כי נוכח לא מעט פינויים שביצע לעיתים זו הייתה דירה שהצריכה סידור ובמקרים אחרים דירה הגיעה לא בהכרח מרוהטת ודרשה מעבר לסידור גם אסטרטגיה של ארגון ועיצוב כך שהמרחב בין שהוא קטן או גדול יספק את התשובה הברורה למגורים איכותיים ונוחים על כל המשתמע מכך.

אז בין שאתם שוכרים דירה או שזה נכס שרכשתם לפני כמה שנים, לריהוט היה ויישאר חלק נכבד מכל התהליך שנקרא גם איכות חיים, נוחות ובעיקר מקום שכיף לפקוד אותו בתחילת היום או בסופו.
יש לכם בית דחוק מדי? הוא מאכלס בתוכו המון רהיטים מפוזרים, בגדים בכל פינה, חוסר ניקיון ובגדול חוסר ארגון? על פי תורת הפנג שוואי בית לא מסודר יכול בהחלט לשבש גם את המחשבות, מצב הרוח והחיים שלכם בעתיד ובדיוק כאן כל מה שאתם צריכים כדי לשנות את זה קשור בשירות של סידור דירות עם תוצאות!

כמה זמן זה לוקח? סידור בתים

מבין כל השאלות זו בהחלט שאלה שכולם שואלים אותה, "כמה זמן לוקח סידור דירות" וכאן התשובה משתנה בהתאם לצרכים של הלקוח, כל אחד ומה שהוא צריך בפועל תוך כדי התחשבות בפרמטרים שעל אודותיהם אפשר לתת תשובות רק שרואים את הבית במצבו הנוכחי. לצורך העניין אם אתם בוחרים שירות של סידור דירות, הצוות מגיע, בוחן את המקום ויכול לתת לכם מענה מהיר על אודות היקף העבודה, עלותה ולוח זמנים מדויק! אחת הטעויות הנפוצות היא לחשוב שבית קטן "ייקח פחות זמן" לסדר אם כי זה לא תמיד נכון היות שתכולה של בית קטן יכולה להיות גדולה בעשרות מונים ביחס לבית/ דירה גדולים יותר.

סובלים מחוסר מקום ויש לכם לא מעט מה לאחסן? סובלים מדירה מוזנחת מלוכלכת שזקוקה לסידור וניקיון יסודי? מבין כל המשימות של המרכז לפינוי דירה הנה לפניכם שירות שיודע להעריך את הפינוי מראש, יצירתי, חכם, פרקטי ויודע בהחלט ויודע לייעץ לכם כיצד להגיע לרמת סידור נכונה בין שתבחרו בשירות ובין שתבחרו לעשות זאת לבד.
במקרה של המרכז לפינוי דירה בישראל, הסידור יתבצע לצד עובדים חרוצים ומקצועיים המועסקים זה שנים ומעוגנים הן בהיבט הבטיחותי (צד ג' אחריות מקצועית) וחלה בתלושי שכר מסודרים מה שהופך את המרכז למקור מיומן- כאן יש לכם על מי לסמוך זה בטוח!

כיצד מתבצע תהליך של סידור דירה ומי יכול לסייע לכם בזה?

תהליך של סידור בית או דירה מתחיל בפגישה הראשונה שלכם שבה תחליטו אם יש לכם או אין לכם Matching (התאמה) עם השירות אותו שאתם מחפשים. אחד הסימנים הטובים ביותר לבחור שירות של סידור דירה מתחיל בשנות ניסיון, מוניטין והעסקת עובדים קבועה, כל אלו מעידים על יציבות העסק ובו זמנית גם על אמינות ושקיפות שאתם צריכים ומחפשים.

אז אם יש לכם או למי שיקר ליבכם אי סדר בחיים ובחפצים, הדבר הראשון יהיה לוודא יחד אתכם ואיתו מה חשוב פחות ומה חשוב יותר, הכול כדי להשיב את הסדר ואת החיים למקום הטוב ביותר. מנסים לסדר את הבית לבד וחוששים לתת את האחריות לאדם שאתם לא מכירים? בדיוק לשם כך אתם חייבים לעצמכם מפנה יציב, נאמן, חדור מטרה ובעיקר אחד שיכול לעשות את העבודה גם כשאתם לא בסביבה.
בין היתר, כשאתם בוחרים שירות של סידור דירה וניקיון שאלו את עצמכם, האם תוכלו לשמור על הסדר לאורך זמן? אחד הדברים החשובים ביותר זה לא רק לבחור מי יסדר אלא מי שילמד אתכם איך אפשר לשמור על זה ביעילות וקלות.

מסדר הדירות יסכם אתכם את כל הדברים מראש, יחד תחליטו ממה להיפטר, מה לשמור וממה להיזהר. בהסכם אחד תעגנו את כל הסעיפים החשובים, כמה זמן תיקח העבודה, לאן תפונה האשפה, מה כולל הסידור וכיצד יתחיל ויסתיים עם דגש על באין מפריע לשכנים, בסביבתם הפרטית לרבות חדר מדרגות, מעלית ועוד.

אילו שירותים כוללים סידור דירה?

המרכז לפינוי דירה בישראל מביא בפניכם את המידע בין אתם עוברים דירה ובין שאתם רוצים לחדש ימיכם כקדם ולהרגיש כמו שאומרים בבית!

• בחינת המקום וחלל הבית תוך כדי התחשבות בכמות הרהיטים והחפצים.
• התבוננות חיצונית לרבות סביבה, חדר מדרגות והשמת הדגשים על שמירת פרטיות הדיירים המשותפים (מעלית נקייה, מדרגות, חנייה ועוד).
• התייחסות לכל פרט ופרט בצמידות לחוזה ולצד יחסי אנוש מעולים, רצון טוב לעזור והגדלת ראש לאורך כל התהליך ועד סופו.
• סידור ארונות בכל חדרי הבית לרבות מטבח, גינה, חדרי עבודה ועוד.
• ניקיון ממוקד בכל חדר וחדר לרבות חיטוי חוזר ונשנה במקרים של הזנחה קשה.

מוכנים לשינוי הגדול הזה? לא משנה מה היה בעבר, ההווה והעתיד הם אלו שמשנים את פני התמונה ואף אחד לא באמת צריך לחיות בדירה עמוסה וגדושה בחפצים או אחת כזו הסובלת וגורמת גם לכם להירתע מלחזור לבית גדוש באי סדר, חפצים ואי שקט ובצדק!

יש רק פתרון אחד לחיות בדיוק כמו שתמיד חלמתם ורציתם, אז אם אין לכם זמן ואין לכם יכולות פיזיות ונפשיות לסידור הכאוס שנוצר יש רק פתרון אחד!
המרכז לפינוי דירה בישראל! משאירים את העבר מאחוריכם.

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *