גידול הידרופוני – מה זה ומה הם היתרונות שלו?

יש מגוון רחב מאוד של טכניקות גידול צמחים, אשר מציעות פתרונות גידול בתנאים מלאכותיים, גם לצמחים שגדלים באופן טבעי באזורים ריבוי מים. ואנחנו במדינת ישראל החמה, יכולים לנצל טכניקות גידול הידרופוני בשביל לקיים גידול של צמחים שצריכים לגדול על בסיס מצע מנותק של מים, שדורש יחס הרבה יותר עדין מאשר צמחים אחרים. במקרים רבים, גידול הידרופוני הוא גידול שבו צריך לעבוד עם נורות לד לגידול צמחים, כמו גם מערכת סופח לחות, כדי לייצר שליטה כמעט אבסולוטית בתנאי הגידול של הצמחים. אז מה הם יתרונותיו של גידול הידרופוני? ולמה הוא משמש? כל הפרטים בכתבה הבאה.

יתרונותיו של גידול הידרופוני בתחום החקלאות?

סופח לחות – בעולם החקלאות, גידול הידרופוני משמש בעיקר לטובת טיפול בצמחים עדינים במיוחד, אשר דורשים תשומת לב מתמדת של אנשי המקצוע. מצד אחד, צריך לשלוט בכמות האור שהצמחים העדינים נחשפים אליה. ומן הצד השני השליטה בכמות המים היא השליטה חיונית והכרחית על מנת לאפשר לכם לעקוב אחרי קצב גידול הצמחים בהתאם לתוכנית הגידול. צמחים עדינים כל מילימטר של מים משפיע, וכל אחוז לחות יכול להרוג את הגידול עוד בראשית התהליך. מה שאומר שאתם לא יכולים לאפשר לעצמכם לפעול בקלות, וצריך בהתבסס על טכנולוגיות ועל ניהול מקצועי, בשביל להצליח לגדל את הצמחים בצורה הטובה ביותר.

חשיבה יצירתית לגידולים קטנים

נורת לד -חשוב להבין ש היתרון המשמעותי ביותר של תהליך גידול הידרופוני הוא היכולת ורסטילית להתאים את סביבת הגידול ואת מצע הגידול לצרכים המשתנים של הצמחים שלכם. כך למשל, צמח שצריך לקבל כמות שעות אור ספציפית בשבועות הראשונים לגידול, יכול לקבל בהדרגה כמות עור הולכת וגדלה, בפרקי זמן משתנים. הכל תלוי בהגדרה שלכם, כמו גם בתהליך חשיבה והתאמה יצירתי של סביבת אזור הגידול לצרכים המיוחדים של הצמחים שלכם. גידולים קטנים לא דורשים המון מקום, ולפעמים אפשר אפילו לייצר גידולים באופן אנכי, ולמצות את כל שאתה חלל הפנים שיש לכם, כדי להשלים את הגידול בהצלחה.

המאמר בחסות אתר החדשות big news

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *