הפקת אירוע בבית – איך לעצב אותו?

תהליך תכנון האירוע הוא טרחה. יש הרבה דברים לדאוג, מבחירת המקום המתאים ועד לקבלת אישור ועד להבטיח שיש מספיק אוכל ושתייה לכולם. אבל הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לתכנן מראש ולדאוג להכל מבעוד מועד.

במאמר זה נדון כיצד ניתן להפיק אירוע בבית על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) החלט על התקציב שלך – מה אתה מוכן להוציא

2) בחר מקום – בין אם זה הסלון, החצר האחורית או המרתף שלך

3) תן לאורחים כמה אפשרויות למה שהם יכולים להביא

4) ארח מסיבת קוקטייל ממוקדת מתאבן

5) ודא שהמשקאות שלך אינם אלכוהוליים במידת הצורך

רציתם פעם להפיק אירוע בבית לחברים שלכם, אבל לא יודעים איך?

בין אם זו מסיבת ארוחת ערב, מפגש עם חברים או משפחה, או סתם מפגש קטן, עליכם לתכנן דברים כדי להפוך את האירוע שלכם למיוחד. עם כמה עצות פשוטות כיצד תוכלו לעשות זאת, הנה כמה טיפים כיצד לעצב את האירוע המושלם בבית.

אירוע ביתי הוא התכנסות של אנשים בכתובת פרטית, בדרך כלל לצורך חגיגה. לפעמים זה עשוי להתארח על ידי חברה במשרד שלהם.

ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת עיצוב אירוע בבית. גורמים אלו תלויים בסוג האירוע ובתקציב שהקצתם לו. עם זאת, ישנם כמה אלמנטים שצריכים להיות נוכחים בכל האירועים, לא משנה מה האירוע. אלו כוללים:

חשמל: לחלל צריך להיות אספקת חשמל נאותה שכן זה קובע בכמה אורות וציוד חשמלי אחר אתה יכול להשתמש, כמו גם שיהיו מספיק שקעים לאורחים שלך לטעון את הטלפונים שלהם והתקנים אחרים.

חיות מחמד: אם אתם רוצים לארח אירוע עם חיות מחמד נוכחות, וודאו שהן מתנהגות היטב ושלא יתנהגו

הצעד הראשון הוא לשקול את גודל החלל שלך. חלל גדול עשוי לדרוש התאמות של תוכנית ריצוף או חלל קטן יותר יכול להיות עטוף בבדים או חומרים אחרים כדי לגרום לו להרגיש קטן יותר.

הדבר הבא שצריך לחשוב עליו הוא סוגי הרהיטים השונים שיש לכם. ישנן אפשרויות רבות מספות, כיסאות, שולחנות ושולחנות. שקול איזה רהיט יתאים ביותר לחדר, כמו גם מה ייראה הכי טוב עם סגנון הקישוט שלך.

לבסוף, תסתכל על מצב התאורה שלך וכיצד זה עשוי להשפיע על הגדרת האירוע שלך. אם יש לך הרבה אור טבעי שנכנס מבחוץ, אז אולי אין צורך להשתמש בתאורה עילית בכלל! האור הטבעי יספיק לרוב המטרות ויספק אווירה נעימה לאירוע שלכם.

עיצוב אירוע חינה בבית

עיצוב אירוע חינה בבית אינו דבר קל. אתם רוצים לוודא שזהו חלל שיכול לשמש למגוון אירועים, להכיל רמות שונות של אורחים ולהיות גמיש מספיק כדי להשתנות עם מצב הרוח. אירועים ביתיים פופולריים מכיוון שהם דורשים תכנון מינימלי ויכולים לתת לכם את ההזדמנות להתכונן לאורחים שלכם בכל דרך שתבחרו.

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב האירוע חינה בבית:

-המקום צריך להרגיש אישי עבורך, מה שאומר שהוא לא צריך להיות רק מקום בו אתה גר אלא גם כזה שמשקף את הטעם והאינטרסים שלך.

-מספר האנשים שנכחו יקבע כמה מקום נדרש, אז תחשוב איזה סוג של אירוע חינה זה יהיה – מסיבת ארוחת ערב קטנה או התכנסות גדולה? -לחשוב על מה

אם אתם מחפשים להפיק אירוע בבית, יש כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון.

ראשית, תצטרך להחליט אם האירוע יהיה רשמי או לא רשמי. אם זה לא רשמי, חשבו על אוכל ומשקאות – האם הם יהיו בסגנון מזנון או יושבים ליד שולחנות? תצטרכו גם להחליט על המקום שלכם – אם זה בבית שלכם, כמה גדול החלל ואיך הוא נראה? האם יהיה מספיק מקום לכולם?

אירוע רשמי עשוי לדרוש הזמנות שיכולות להוביל להחלטה על קוד הלבוש.

חשוב לחשוב על כמה עבודה זו עשויה להיות עבור עצמך בהשוואה לשכירת חברה חיצונית.

לדוגמה, כאשר בוחנים את המקום שלכם, חשבו אם יש לכם מספיק מקום

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *