כלים מומלצים למטבח חדש

המטבח הוא אחד החדרים הפעילים בבית, בני המשפחה שוהים בו לפחות פעמים ביום. כדי שתהנו ממטבח מאובזר צריך לדאוג לכלי מטבח מתאימים. אז אם אתם נכנסים למטבח חדש ומאבזרים אוטו מאפס ריכזנו עבורכם את כל הכלים המומלצים עבור מטבח חדש, כדי שתבינו מה הכרחי ומה מיותר.

סדר וארגון

כדי שהמטבח יהיה נעים ונח, הוא חייב להיות מאורגן. ניתן לשמור על מטבח פרקטי ומסודר באמצעות פתרונות אכסון. מקום מסודר להניח בו את הסכום לייבוש, קופסא ייעודית לאכסון לחם, קופסאות זכוכית לאכסון מזון יבש, פח אשפה אטום תואם לגודל המשפחה ועוד. יש להתאים את פתרונות האכסון לפי סגנון הבישול ותדירותו, כמות בני הבית וסגנון העיצוב של המטבח. על מנת שהכל ישתלב בצורה הרמונית.

מוצרי חשמל למטבח

מבחר מוצרי החשמל למטבח הוא אינסופי. לכן, יש לשים לב לכמה דברים לפני שבוחרים מכשיר חשמלי. מכשירי חשמל כדוגמת מכונת קפה ובלנדרים שנמצאים בשימוש יומיומי, לרוב יעמדו על השיש. לכן, יש לדאוג לנקודת חשמל תואמת ותקנית ולמקם את המוצר בצורה בטוחה. מכשירי חשמל שמעוניינים לאכסן בארון, כדוגמת מיקסר או קוצץ ירקות, יש לוודא במפרט המכשיר כי מידותיו תואמות לשטח האכסון. מיקרוגל הוא מכשיר שימושי מאד בהרבה בתים, אך גם תופס מקום רב. ניתן לתכנן מדף מודולרי או נישה בתוך הארון עבור המיקרוגל, כדי לשלב אותו בצורה נכונה ונוחה.

אביזרי בישול

כל מטבח צריך 2-4 סירים טובים, בכמה גדלים. כאלו שיאפשרו לבשל מבחר מטעמים כדוגמת פסטות, בשרים ותבשילי קדרה. סיר לחץ איכותי יאפשר לקצר בישול עבור מי שצריך. בנוסף לסירים יש להתאבזר במחבתות איכותיות. קטנה לטיגון חביתה בבקר וגדולה יותר לטיגון מס רב של פריטים כמו שניצלים. למי שנוהג לאפות מומלץ להצטייד בתבנית אפיה בסיסית מטפלון, קפיצית בקוטר 24 או 26, קיימות גם תבניות סיליקון גמישות במבחר צורות.

סכו"ם ומערכות אוכל

מערכת סכום בסיסית שכוללת סכינים מזלגות כפיות וכפות, לכל בני הבית והאורחים שנוהגים לארח. מעבר לכך, בכל בית חייבים סכין שף מקצועית לחיתוך מדויק ואיכותי וקיצוץ מקצועי. כמובן סט צלחות איכותי לאירוח חגיגי ולשימוש יומיומי. בבית עם ילדים מומלץ לשלב צלחות קורנינג עמידות לנפילות ושבר.

אביזרים משלימים

לכל מטבח יש את הצרכים שלו. לכן, יש להתאים את האביזרים המשלימים כי שיהיו תואמים לאופן השימוש העיצוב והפרקטיקה היומיומית. סלסלה דקורטיבית לאכסון מזון, טפט שיכניס צבע, מפת שולחן מעוצבת ועוד. יש מגוון של אביזרים משלימים שיכולים להכניס עיצוב מיוחד, לצד כאלו שיוכלו להקל על העבודה היומיומית במטבח ולשדרג את החוויה.

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *