מה עושים עם ריהוט ישן?

בחיים אנו צוברים פריטי ריהוט שונים. לפעמים עבר זמנם ואנו רוצים להחליפם אותם בחדשים. אולי בגלל שבא לנו עיצוב אחר, או אולי בגלל שהם שבורים או בלויים. אנשים רבים רוכשים ריהוט חדש ועורמים את הריהוט הישן באיזה מקום (דבר לא מומלץ). ויש גם את אלו שמחפשים פתרון מיידי. אז מה אפשר לעשות עם ריהוט ישן, ובכלל רכוש ישן שאין בו צורך, ואיך זה קשור לחברה לפינוי תכולת דירה?

היו יצירתיים

ריהוט ישן, בגדים ישנם וכל מיני חפצים שאין בהם צורך הם הזדמנות לגלות את הצד היצירתי שלכם. לכל אחד יש יכולות אחרות וזמן שהוא יכול להקדיש. למשל ישנם אנשים אשר טובים בעבודות נגרות והם יכולים לפרק רהיטים ישנם ולהרכיב מהם דברים חדשים ומעניינים. ישנם אנשים שטובים בתפירה ויכולים לקחת בגדים ישנם ולתפור מהם כל מיני אקססוריז. אם אתם בעניין זה יכול להיות מהנה. אם אין לכם את הזמן או שאין לכם את הכישרון, תוכלו פשוט לתרום אותם. חברות לפינוי דירות יכולות להעניק שלכם שירות של פינוי רהיטים לתרומה.

למכור חפצים מיותרים

תתסכלו מה יש לכם במחסן, בטח יש לכם כל מיני דברים מיותרים שאתם לא צריכים. כבר אמרנו שפתרון אחד הוא פינוי רהיטים לתרומה. אך אולי ישנם דברים שתוכלו למכור. נכון שצריך קצת סבלנות, אבל מצד שני בזכות הרשתות החברתיות זה די קל. אתם יכולים לעשות כמה תמונות ולפרסם בפייסבוק. לא תתעשרו מזה אבל תוכלו להרוויח משהו.

תרומה לנזקקים

המון דברים אפשר לתרום וישנם ארגוני סיוע רבים שישמחו לקבל את התרומות שלכם. בגדים ישנים שאתם לא צריכים, ספרים ישנם, ציוד לתינוקות שכבר גדלו… אם תצליחו למלא כמה שקיות של ציוד מיותר אולי אפילו תוכלו למצוא ארגון שיכול לבוא ולאסוף אותם. דבר שיחסוך לכם את הלוגיסטיקה או את הצורך בחברה לפינוי רהיטים לתקומה.

אם יש לכם כמה חפצים מיותרים בבית, אולי תוכלו להתמודד איתם בדרכים שהצענו. אך במידה ומדובר בדירה שרוב הרכוש בה הוא חסר שימוש עבורכם (לדוגמה אם ירשתם דירה של נפטר) מדובר בפרויקט שמן הסתם אינכם יכולים להתמסר לו. במקרה שכזה מוטב לפנות לחברה לפינוי דירות. זהו לא פריט אחד או שניים אלא תכולה של דירה שלמה ולכן אתם צריכים שירות של פינוי דירות נפטרים.

חברה לפינוי דירות תפנה את הרכוש מהדירה שלכם ואתם תיהנו מדירה פנויה בה תוכלו לעשות שימושים חדשים. חברת הפינוי תיקח את הדברים המיותרים והיא כבר תטפל בהם. חלק ילך לאתרי פסולת מורשים, חלק לאתרי מחזור וחלק יתרם לנזקקים או שיעמוד למכירה.

בטרם אתם מזמינים חברה לפינוי דירות נפטרים, הקפידו לסרוק את הדירה ולפנות חפצים בעלי ערך מיוחד, רגשי או כספי. תמיד ישנם חפצים שכאלו ואותם תרצו לשמור.

המאמר נכתב בשיתוף שי פינוי דירה – https://www.house-eviction.co.il/

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *