על דלתות פנים ומטבחים

עיצוב חלל הבית זו משימה לא פשוטה. כדי לקבל התאמה מושלמת ומראה עיצובי חלק והרמוני בין כל האלמנטים השונים של חלל הבית חשוב לשים דגש על התאמת דלתות הפנים לעיצוב המטבח. תוכלו להתאים מגוון רחב של דלתות פנים לסגנונות עיצוביים שונים של מטבחים. יש דלתות פנים שיתאימו יותר למטבחים כפריים ויש דלתות פנים שיתאימו יותר למטבחים מודרניים.

עקרונות לעיצוב המטבח שלכם

על חשיבותו של המטבח בבית ככלל, ובפרט עבור המשפחה הישראלית לא צריך להרחיב. מבנה המטבח, העיצוב שלו וחלוקה ותכנון נכונים של החללים השונים שבו הם אלמנטים מאוד חשובים לקבלת מטבח פונקציונאלי ונעים לעין שישרת אתכם לאורך זמן.

מרחב

אחד אלמנטים החשובים ביותר במטבח הוא המרחב שבו. יש מטבחים צרים וארוכים ויש מטבחים שכמעט מתמזגים עם חלל הכניסה לבית או עם הסלון או עם שניהם כמרחב אחד כמעט, עד שקשה להבחין בקו שבו מסתיים המטבח ומתחיל הסלון. גם מטבח קטן יכול להיות בעל מרחב ופרקטי, תוך תכנון נכון וניצול מקסימלי של השטח העומד לרשותכם.

במטבח קטן מומלץ למשל לשלב חלקים וצירים מסתובבים בתוך הארונות, ובמטבח גדול מומלץ לשלב אי לישיבה משותפת.

תאורה וסירקולציה

מטבח שאיננו מאוורר מספיק ושאיננו מואר מספיק הוא מטבח לא שימושי. הוא יתאים אולי לדירת שותפים זמנים או לחייו של רווק, אבל הוא לא ישרת בצורה טובה משפחה עם כמה ילדים או זוג שמעוניין לבשל ולו באופן חלקי.

עקרונות לבחירת דלתות פנים

דלתות פנים הן מאוד חשובות להשלמת המראה העיצובי של חלל הבית והמטבח. דלתות פנים שלא מתאימות לעיצוב הבית והטבח עלולות להאפיל על עיצוב מקצועי ונכון. ולכן כדי להנות ממראה עיצובי כולל חשוב להקפיד גם על הפרטים הפחות בולטים – כמו דלתות פנים.

סגנון

תוכלו למצוא דלתות פנים במגוון של סגנונות ומרקמים. יש דלתות חלקות קלאסיות ויש דלתות מאוד דומיננטיות עם נוכחות כבדה. חשוב מאוד להתרשם ממגוון של דלתות פנים כדי לבחור בצורה מושלמת את דלתות הפנים שיתאימו למטבח שלכם וליתר החללים בבית. אם כן מטבחים בסגנון מודרני זה עניין מאוד מעמיק ומעניין.

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *