פרגולות אלומיניום – על מה כל המהומה?

פרגולות אלומיניום, הן המענה האולטימטיבי לפרגולה המאפשרת לשלב בין שני העולמות –יופי ואסתטיקה עם פונקציונליות של קירוי והצללה העומדים במבחן הזמן.
פרגולות אלומיניום עמידות בפני פגעי מזג האוויר, עמידות בפני חלודה וקורוזיה, דורשות תחזוקה מועטה, וניתן להזמין אותן במגוון עיצובים מותאמים אישית.

פרגולות אלומיניום הן השקעה מעולה לפתרון הצללה מעוצב שמחזיק לאורך זמן. האלומיניום הוא מתכת חזקה וקלה, שניתן לעצב אותה במגוון עיצובים, בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. יחד עם זאת האלומיניום הוא חומר עמיד  מאוד ויכול לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, כמו החמסינים הארצישראליים בקיץ, ובפני רוחות וגשמים עזים בחורף.  פנינו לגורם בכיר בחברת אביב פרגולות , שמתמחה בהקמת פרגולות, ששיתף אותנו ביתרונות הפרגולה מאלומיניום.

מעניקה מענה אופטימלי בכל ימות השנה –  פרגולה מאלומיניום מאפשרת ליהנות מישיבה בחצר הבית או במרפסת, בכל ימות השנה. האלומיניום, שהוא חומר עמיד מאוד ישמור על שלמותו ועמידותו גם בתנאי מזג אוויר קשים מאוד. בקיץ הוא יעניק צל, ובחורף, יגן מפני גשמים ורוחות עזות.

נשארת בצורתה המקורית –  פרגולה מאלומיניום תישאר לנצח בצורתה המקורית. מרגע שהתקינו אותה, כך היא תישאר. היא לא תישבר ולא יהיה צורך להחליף אותה. פרגולה מאלומיניום היא  תוספת חיצונית מרשימה לבית, שיוצרת חלל מגורים ואירוח בחצר.

מגוון עיצובים ואפשרויות – בשל היותו של האלומיניום מתכת קלה, ניתן לעצב אותו במגוון עיצובים, לרבות פרגולות ממונעות נשלפות, המעניקות שליטה מלאה על החלל . באמצעות פרגולה נשלפת ניתן להתאים את  כמות האור והחשיפה לשמש, אפשר לפתוח ולסגור את חופת הפרגולה ללא מאמץ. הפרגולות כוללות תאורת לד היקפית, תנורי  חימום מובנים וחיישנים המזהים באופן אוטומטי שינויים בתנאי מזג האוויר וגם מסכים אוטומטיים להגברת הפרטיות.
קלות האלומיניום מאפשרת להרכיב את הפרגולה ולהתקינה בכל מקום, גם על גגות, ללא חשש לנשיאת עומס.

מגוון צבעים וגדלים – אפשר להתאים את הפרגולה בהתאם להעדפות אישיות של צבע, גודל וסגנון.  המשמעות היא שניתן  לבחור פרגולה התואמת את חזות הבית , להתאים אותה לחלל החיצוני בצורה מושלמת שתספק קירוי המותאם לצרכים הספציפיים.

קלות התקנה – פרגולות אלומיניום קלות יחסית להתקנה, תהליך התקנה יעיל זה מתורגם לעלויות עבודה מופחתות ולזמן אספקה מהיר יותר. יתרון האלומיניום בהתקנה בא לידי ביטוי כבר בשלב ההובלה. בשל האופי הקל של רכיבי האלומיניום, ההובלה דורשת פחות ציוד ופחות משאבים, ולכן היא גם חסכונית יותר מהובלת חומרים אחרים. זמן ההתקנה הוא מהיר ואינו דורש כלים כבדים או כלים מיוחדים, ולכן עלויות העבודה הן מופחתות.

 

תחזוקה נמוכה ותוחלת חיים ארוכה: אלומיניום דורש תחזוקה מינימלית בהשוואה לחומרים אחרים. הוא אינו דורש צביעה או איטום כמו עץ. הוא אינו מתעקם ואינו נרקב. הוא עמיד בפני מזיקים, כמו טרמיטים ותולעים. עמידות זו מבטלת את הצורך בטיפולי הדברה ושומרת על שלמות הפרגולה. הוא קל לניקוי במים ובסבון. עיצוב הפרגולה והמראה שלה נשארים כחדשים לאורך זמן.

לפרגולות אלומיניום תוחלת חיים ארוכה בשל עמידותן בפני בליה הנגרמת על ידי לחות, חרקים וקרינת UV. אריכות ימים זו מספקת פתרון הצללה אמין ועמיד.

עליית ערך הנכס –  תוספת של פרגולה מאלומיניום יכולה לשדרג את ערך הבית. קונים פוטנציאליים מכירים ביתרונות של חלל חיצוני מעוצב היטב, ופרגולת אלומיניום בהחלט עונה על צורך זה.

פרגולות בנות קיימא – פרגולות האלומיניום מיוצרות מתוך מחשבה על קיימות מתחילתן ועד סופן, אלומיניום הניתן למחזור, וכל החומרים העודפים שנצברו במהלך התכנון מוזנים מחדש למאגר החומרים או ממוחזרים. תהליך הייצור עצמו מופעל גם הוא על ידי מקורות אנרגיה מתחדשים, תוך מינוף אנרגיית השמש והרוח. בעידן שבו אוכלוסיית העולם שמה את הדגש על קיימות וחומרים ידידותיים לסביבה, האלומיניום עומד בדרישה זו באופן אבסולוטי.

כששוקלים עלות מול תועלת, אין ספק שפרגולות מאלומיניום הן הבחירה המושכלת לחצר ולגינה , בחירה באסתטיקה ופונקציונליות בעלות סבירה, שהוכיחה את עצמה כמשתלמת לאורך זמן. פרגולה מאלומיניום ניחנה בשלל יתרונות ביניהם, הצללה וקירוי, עמידות בפני פגעי מזג האוויר, תחזוקה נמוכה, מגוון אפשרויות עיצוב במגוון צבעים וגדלים וכמובן עמידות לאורך זמן. האלומיניום, כמתכת קלה, מאפשר עבודה נוחה והתקנה מהירה, ובכך מפחית את עלויות העבודה ומאיץ את קצב ההתקנה לרווחת דיירי הבית, שיוכלו ליהנות בתוך פרק זמן קצר מחלל חוץ יפהפה.

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *