נזילות מים

תיקון נזילה – כיצד עושים זאת במהירות?

אולי אתם מכירים את הסיטואציה הזאת: אתם נמצאים בשירותים או באמבטיה או שאולי אתם בכלל מבשלים במטבח ולפתע אתם שמים לב כי הברז מטפטף, כי ישנה הצטברות של מים ליד האסלה, או שמהמקלחת ישנה נזילת מים שממש לא פוסקת!

במקרים כאלה חשוב לדעת מהו מקור הנזילה וכמובן כיצד אפשר לטפל בבעיה המעצבנת הזאת.

אבל כיצד מתקנים נזילה?

כדי לתקן דליפת מים או זרימה של מים שאינה רצויה – חשוב בתחילה לבצע איתור נזילות בזמן שעבודה זאת נעשית בדרך כלל על ידי המומחים בתחום.

גילוי נזילות נעשה בדרך כלל על ידי מכשירים מקצועיים שנועדו להבין מהו מקור הנזילה, כמו למשל מקור של מים זורמים בשל צנרת תקולה, מים שמגיעים אל תוך הקירות בשל איטום לא תקין, צנרת תקולה שגורמת לדליפת מים ועוד.

לאחר איתור נזילות מקצועי נעשה התיקון בהתאם למקור הנזילה וזאת על ידי שלל שיטות איטום, החלפת מערכות צנרת או החלפת דוודים, תיקון כלים סניטריים ועוד.

אבל כיצד אפשר לתקן במהירות נזילה במטבח או בחדרי השירותים?

אם אתם רוצים לדעת איך אפשר לתקן נזילה לבד, חשוב בתחילה להבין את מקור הדליפה וזאת על ידי בדיקת הכלים הסניטריים כמו גם בדיקה של צינורות, מחברים וכל מה שגורם למים לזרום.

במידה וישנם באסלה או במטבח אלמנטים תקולים כמו למשל גומיות רקובות, צינורות עם חורים, מערכת אסלה תקולה עם חלקים שבורים ועוד  – חשוב להגיע אל חנות חומרי בניין, לרכוש את החלקים החסרים ולנסות לקבל הדרכה מהמוכר או מבעל המקצוע לגבי החלפת החלק.

בנוסף כיום ישנם שלל סרטוני הדרכה ברשת האינטרנט שבאמצעותם ניתן לדעת איך לתקן נזילה בשירותים בצורה מהירה.

שימו לב כי בעת התיקון אתם מגנים על הריצוף שלכם עם כלי קיבול גדול כמו דלי או גיגית גדולה, כי אתם מבצעים פתיחת סתימות (במידה וישנה סתימה בבית) על ידי שימוש בחומרים לפתיחת סתימה או לתיקון נזילה בצורה בטוחה עם כפפות ומסכת הגנה ונעליים גבוהות. במידה ואתם לא מצליחים להתמודד ולתקן את הנזילה, חשוב לבחור אינסטלטור מקצועי לתיקון נזילות בבית.

אז אם יש לכם נזילה במבנה, חשוב כבר עכשיו לאתר את הנזילה, לתקן בבעיה על ידי אנשי המקצוע וחשוב מכל: לקבל הדרכה של אינסטלטור לגבי תחזוקה של האלמנטים בבית המסייעים לתפקוד נכון של מערכות אינסטלציה, כמו גם להבין מה לא לעשות על מנת שלא לגרום לנזילה נוספת במבנה.

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *