עיצוב הבית ע"י לוחות בטון אדריכלי

תחום הבנייה המתועשת הביאה עמה שדרוג משמעותי באיכות וסוג החומרים המשמשים כיום לבנייה וכן בשיטות הייצור הבנייה. כיום ניתן למצוא חומרים חזקים ועמידים כגון: בטון דרוך, אם גם בעלי גמישות חזותית אשר מעניקה מגוון רחב של אפשרויות עיצוב חדישות לבניינים ולדירות. הבטון האדריכלי הוא אחד מהחומרים הללו וכיום משמשים לוחות בטון אדריכלי בעיצוב חוץ ופנים של כל בית.

מה מייחד את לוחות הבטון האדריכלי?

הבטון האדריכלי נוצר תוך כדי הוספה של סיבי זכוכית חזקים בדחיסות גבוהה, מה שהופך אותו למעשה מצד אחד עמיד וחזק ומצד שני גמיש מאוד באופני השימוש והעיצוב שלו. בשל סיבי הזכוכית, הבטון המדובר הוא אטום לחלוטין, הוא לא סופח לנוזלים והוא לא מקבל כתמים מחומרים שהוא בא איתם במגע ולכן המראה שלו נשאר תמיד כמו חדש ממש, גם לאחר שנים ארוכות. חיפוי באמצעות לוחות בטון אדריכלי מגן על הקיר מפני כל פגעי מזג האוויר והקיר תמיד נראה יבש ואחיד בצבע שלו, גם אם מדובר על בניינים שקרובים לים. כאמור, מדובר על לוחות בטון כל כך יפים ואיכותיים שבשנים האחרונות משתמשים בהם לא מעט בעיצוב פנים של דירות ובניינים. כיום ניתן לראות את הבטון האדריכלי במגדלי יוקרה חדשים, במוסדות תרבות כגון: מוזיאונים, תיאטראות ששופצו ואף על קירות חיצוניים ופנימיים של אולמות תצוגה.

חשוב לדעת כי מדובר על חומר איטום איכותי במיוחד. הוא מציע גמישות רבה בכך שהוא מאפשר לבחור את עובי הבידוד המבוקש למבנה, הוא אמין ודורש מעט תחזוקה. חיפוי באמצעות לוחות בטון אדריכלי המתבצע בצורה נכונה, יכול לשדרג לחלוטין כל מבנה ולהעניק לו מראה יוקרתי ומיוחד. הוא יכול להשפיע על הערך של הנכס ולאפשר לדייריו למכור אותו בסכום גבוה יותר מכפי שהוא היה שווה טרם שיפצו אותו מבפנים עם הלוחות המדוברים.

כיצד ניתן לעצב את הבית באמצעות לוחות בטון אדריכלי?

עיצוב הבית באמצעות לוחות בטון אדריכלי הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. השימוש בלוחות המדוברים לצורך עיצוב הבית מעניק אופי ייחודי לבית והופך אותו למקום נוח ונעים להתגורר בו. בלוחות הבטון המדוברים ניתן ליצור חיפויים  דקורטיביים לקירות הפנימיים של הבית וכן, ניתן לרצף באמצעותם את רצפת הבית.

חשוב לדעת כי חיפוי קירות באמצעות לוחות בטון אדריכלי דק בכל בית, הוא דבר שלא מעט אנשים בוחרים בו כיום וזאת בשל המראה הייחודי של הלוחות הללו. הם מעניקים מראה גולמי וייחודי ומאפשרים להלביש קירות בחדר הסלון הביתי בעיצוב נהדר ובנוכחות דרמטית. מעבר לכך, ישנם אפקטים שונים אשר ניתן ליצור בקירות בטון כגון: שקעים והבלטות, ניתן ליצור קיר טלוויזיה בסלון, ניתן לשלב מדפים שונים וכן תמונות וטקסטורות שונות וכן לשחק עם הגוונים השונים של הבטון וליצור מראה מעניין מאוד וייחודי.

לוחות צמנט או לוחות בטון אדריכלי, הם בעלי תכונות חיוביות רבות ועל כן, כיום הם משמשים גם עבור חיפוי חוץ וגם עבור חיפוי פנים. כאשר בוחרים בהם עבור חיפוי פנים, הם יכולים לשדרג לחלוטין את המראה של הבית. על כן, אם אתם מעוניינים לעצב את ביתכם בצורה ייחודית ומרשימה, כדאי מאוד שתבחרו בשילוב הלוחות המדוברים.

 

 

 

 

 

 

About the author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *